Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Here’s an example: Stockholm – London
Full fare = 2400 Basic points
Economy Flex = 1800 Basic points
Economy Class = 1200 Basic points
Discounted economy fares and snowflake = 300 Basic points
Originally posted by RolfL
Kommer det att "kosta" mindre poäng att ta ut en biljett i Snowflake-klass ?
Originally posted by Scanor
Det blir redusert mengde poeng på turist og de billigste billettklassene ja.. Det er vel ikke annet å vente når billettprisene må være lavest mulig. Da må selskapeet kutte kostnader og jo billigere flybilletter jo mindre fordeler som servering og bonuspoeng, Dette koster og er man ikke villig til å betale så må man klare seg uten.
Det blir redusert mengde poeng på turist og de billigste billettklassene ja.. Det er vel ikke annet å vente når billettprisene må være lavest mulig. Da må selskapeet kutte kostnader og jo billigere flybilletter jo mindre fordeler som servering og bonuspoeng, Dette koster og er man ikke villig til å betale så må man klare seg uten.
Originally posted by TOS
Hvor store kostnader har f.eks. SAS med bonusopptjening? Tallene i regnskapene er ytterst fiktive og kan vel vanskelig være viktig når det gjelder å redusere kostnader for å kunne konkurrere med lavprisselskapene. Som jeg nevnte ovenfor så burde det være billigere for SAS å tilby full bonusopptjening enn å redusere prisene.
Jeg skjønner ikke logikken bak dette.....
jy
Originally posted by tosfreight
Originally posted by TOS
Hvor store kostnader har f.eks. SAS med bonusopptjening? Tallene i regnskapene er ytterst fiktive og kan vel vanskelig være viktig når det gjelder å redusere kostnader for å kunne konkurrere med lavprisselskapene. Som jeg nevnte ovenfor så burde det være billigere for SAS å tilby full bonusopptjening enn å redusere prisene.
Jeg skjønner ikke logikken bak dette.....
jy
Jeg vil tro at SAS har ganske mye kostnader forbundet med bonusprogrammet. Så vidt jeg forstår har de jo egen/egne avdelinger som administrerer programmene, og disse må jo koste noe.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.