Ser ut som at SAS ikke får fylt flyene sine ned til bangkok nå før de kutter ruten. De tilbyr en vei til BKK 2699 kr, annonse på SAS.no. Siste reisedato er 6. april.
Problemet er vel at man ikke kan rejse ind i Thailand uden en returbillet. Det fremgår tydeligt i Timatec.
Er vel ikke noe problem hvis man eks. kjøper f.eks. en BKK-<anywhere> eller returbillet med noen andre? Man må vel ikke han en billett ut av landet med samme selskap som er samme PNR som innreise?
Nej man kan sagtens købe en Air Asia-billet eller lignende ud af landet. Man skal bare være opmærksom på problemet. Og så bliver den reelle pris jo højere end 2699,- Man kan meget vel blive nægtet indcheck uden en billet ud af Thailand.
Man kan, men saa langt (sikkert 30 turer igjennom Thai immigration, har jeg aldri blitt spurt eller bedt om aa vise en billett videre/hjem
De fleste skal jo hjem igjen og en bonusbillett er en god loesning for aa komme seg hjem (dersom programmet ditt tillater enveisbilletter)
De fleste skal jo hjem igjen og en bonusbillett er en god loesning for aa komme seg hjem (dersom programmet ditt tillater enveisbilletter)
Det er jeg heller ikke. Men jeg er blevet spurgt om det ved check in hver eneste gang, hvis rejsen ud af Thailand ikke er på samme PNR.
Problemet er vel at man ikke kan rejse ind i Thailand uden en returbillet. Det fremgår tydeligt i Timatec.
Mulig immigrasjonsagenten kan se det på skjermen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.