S. Holberg
ScanFlyer Gold
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)
Korrekt.
----
Korrekt.
----
Bonus for å reise på bonusreise? :colgate:Står ingenting om bonusreiser, men tar det for gitt at disse ikke kvalifiserer?
Bonus for å reise på bonusreise? :colgate:
http://www.youtube.com/watch?v=Hccf-8BYaDg
Hei!
Men da er det store spørsmålet, får jeg fotsatt de tripple bonuspoengene, ut at jeg bestiller reisen direkte mot SAS?
Poeng for at du godtok efaktura på SEB kortet kanskje?
Kan jeg spørre hva problemet var? 3500 er litt snaut hvis det er en stor feil.
Det som står i mailen er:
"Ta en raskere vei til Gullmedlemskap! Nå kan du få triple poeng* på alle flyreisene dine med SAS (gjelder ikke på norsk innenriks) mellom den 1. januar og den 15. mars 2013. Alt du trenger å gjøre, er å melde deg på her og bestille reisene dine senest den 31. desember 2012."
Ser ut som om mange har tolket det dithen at alle reiser i perioden teller, selv om de allerede er bestilt, i hvert fall på Eurobonus-forumet på flyertalk. Hadde vært utvetydig om det sto at du måtte bestille fra i dag og senest 31. desember, istedenfor slik det står.
Jeg fikk en ny mail vedr dette i dag - som plutselig gjorde det langt mindre attraktivt. Plutselig har det dukket opp flere betingelser som ikke var nevnt i forrige mail, bl.a kun utreise 14 januar og at destinasjon må være en av julekalender-destinasjonene. Eller blander jeg rett og slett med et annet trippeltilbud jeg har meldt meg på ifbm julekalender, som ikke har noe med dette andre trippeltilbudet å gjøre? Flere som har fått denne?
Jeg har både meldt meg på kampanjen samt booket en reise til Tokyo for å få et lass med poeng, uavhengig av julekalenderen. Jeg har ikke fått denne mailen. Hvis SAS prøver seg på noe snusk her, så kommer de til å slite hardt...
Jeg tar det for gitt at den gjelder også allerede bestilte reiser. Noe annet ville vært meningsløst.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.