Hvis det å være imot kapitalinnsprøytninger for å holde SAS kunstig i live er det samme som å ønske SAS og CPH nedlagt, så sikkert...
Om kapitalindspørjtningerne var i orden kan diskuteres. Det er jeg ikke ekspert i. Der er økonomiske ting at tænke på, bl.a. at forsvare ens investering osv., hvortil kommer jura.
Nej, det jeg oplever er mere en principiel modstand. F.eks. kan man på nogle fora se svenskere der finder det nærmest som en katastrofe, at Thai overvejer double daily på CPH, men ikke ARN. Eller at SAS begår en stor fejl ved at flyve fra CPH i stedet for de to andre hubs. Og ethvert lille tegn på, at SAS også interesserer sig for Norge og Sverige ses som begyndelsen på enden for CPH. Andre håber på og forventer at den kommende lufthavm i Betlin dræber alle langruter fra CPH. Og jg kan blive ved, det virker som om der er en enorm anti-CPH/SAS-gruppe. Fair nok, kunne bare ønske mere saglighed.
Nej, CPH er ikke perfekt, det vil tage mig et øjeblik at nævne hvor de begår fejl i mine øjne, men meget af den kritik det kommer, kommer ofte fra hjertet og ikke hjernen. Hvis jeg fremsatte de samme ønsker/forventninger osv om OSL og ARN, som andre kommer med om CPH, så ville jeg blive smidt i helvede af dem
Lars