CK ScanFlyer Mile High Club 3 Sep 2010 #1 Under flyttingeen av kontor fra Frösundavik til Sverigehuset kom jeg over denne Noen som vil kjøpe? Pengene går til julebordet på avdelingen
Under flyttingeen av kontor fra Frösundavik til Sverigehuset kom jeg over denne Noen som vil kjøpe? Pengene går til julebordet på avdelingen
CK ScanFlyer Mile High Club 6 Sep 2010 #5 Ingen over?? Om ingen byr over deg, Lennart, så går den i posten til SVG for 500 + porto (som vel blir en hundrings)
Ingen over?? Om ingen byr over deg, Lennart, så går den i posten til SVG for 500 + porto (som vel blir en hundrings)
FBU 4EVER ScanFlyer Dusty 6 Sep 2010 #7 Jeg har ved ettertanke to stk. DC-6-sett liggende i kjelleren, og det rekker for meg.
R rhusberg ScanFlyer Silver 29 Sep 2010 #8 Lennart said: 500 kr !!....... Click to expand... Bra kjøp Lennart ! Jeg var på Extra leker på Forus idag, og de hadde 6 stk til kr 369.- pr stk... Happy modelling, Ruben
Lennart said: 500 kr !!....... Click to expand... Bra kjøp Lennart ! Jeg var på Extra leker på Forus idag, og de hadde 6 stk til kr 369.- pr stk... Happy modelling, Ruben
Lennart ScanFlyer Rusty 29 Sep 2010 #9 Venter ennå på pakken i posten ... lalalala julekvelden som aldri kommer ?
CK ScanFlyer Mile High Club 6 Oct 2010 #11 Godt du er fornøyd, Lennart - kanskje vi får se bilde av det ferdige resultatet? Da blir det sjampers på STONB!
Godt du er fornøyd, Lennart - kanskje vi får se bilde av det ferdige resultatet? Da blir det sjampers på STONB!
Lennart ScanFlyer Rusty 6 Oct 2010 #12 Begynner vel snart, ettersom min mor kan være barnevakt hver dag :spin:fly
G G-COLE ScanFlyer Gold 6 Oct 2010 #13 Lennart said: Begynner vel snart, ettersom min mor kan være barnevakt hver dag :spin:fly Click to expand... Jøye meg... Heldig du hehe...
Lennart said: Begynner vel snart, ettersom min mor kan være barnevakt hver dag :spin:fly Click to expand... Jøye meg... Heldig du hehe...