• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS DC-10/A330/A340 till Thule ?

RolfL

ScanFlyer Gold
En fråga för en väns räkning/projekt: Att SAS flugit med DC-8 till Thule är bekant men har bolaget vid något/några tillfällen också flugit med DC-10/A330/A340 till Thule ? All info välkommen !

// Rolf L

De fløy i hvert fall med DC-10. Den gikk på charter for USAF og det danske forsvaret hver tredje torsdag på slutten av 1980-tallet. Jeg hadde en tur med den i 1989.
Jeg vet ikke om de har vært der med A330/340, men det er ikke usannsynlig.

Sannsynligvis med 330/340. 737 er heller ikke utenkelig. Noe i bakhodet sier MD83 ..

Jeg husker den var ført opp i tidtabellen til SAS et år. Tror det må ha vært slutten av 80 tallet. Maskinen som var før opp i tidtabellen var i alle fall DC10.

Jag menar att SAS flög för USAF till Thule till början av 2000-talet och at 767 var sist ut. Men jag kan komma ihåg fel från när ämnet var uppe.

Back