SAS chat/support

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Har SAS lagt ned sin chat-funksjon? "Beklager, ingen konsulenter er online for øyeblikket" midt i åpningstiden...?

Har SAS lagt ned sin chat-funksjon? "Beklager, ingen konsulenter er online for øyeblikket" midt i åpningstiden...?

Snakket med dem i dag, så de har neppe lagt den ned - men kanskje det nettopp var som det stod: ingen konsulenter er online for øyeblikket.

Og så kan man da spøre seg om hva som er poenget med en chat-funksjon som ikke er bemannet. Har forsøkt en god stund, til opplysning.

Det er jo bare å bruke wideroe.no, som selger alle reiser SAS kan selge + på noen hundre selskap også. Der får man raske svar om det meste på både chat og epost ;-)

Det er jo bare å bruke wideroe.no, som selger alle reiser SAS kan selge + på noen hundre selskap også. Der får man raske svar om det meste på både chat og epost ;-)

...det hender jo man må ha tak i chaten for annet enn billetter som kan kjøpes på Wideroe.no ;)

Brukte SAS sin i forrige uke, ventet ca 1 min, glimrende verktøy, men burde vært bedre markert, slik at flere ser den, måtte leite litt...

Noen som vet om chat'n har tatt vinterferie eller? Har nå prøvd i ca 20min å få kontakt med dem og får bare at det er ingen ledige konsulenter...

Syns det er litt merkelig i og med at de andre gangene jeg har brukt den har jeg fått kontakt så og si med en gang :)

Back