Hvilke datoer er det du skal reise, SudCaravelle? Bare tenker om det kan være andre selskap som har bedre tilbud.
Ehh.. da er den bestilt og betalt.. :8:
Ebookers valgte sete 3H på vei til og 2A på vei tilbake på 340 maskinen.
På 330en til Thai ble det 12A på vi til og 777 maskinen på vei hjem er ikke bekreftet.
(2A på både OSL-CPH og CPH-OSL)
Regner med dette er OK plasser? Det er ikke ut som det er noen mulighet til å forandre på nettet.
Dette blir morro og prøve. Har ikke reist SAS Biz på langdistanse siden Janne Carlzon med 747 og DC10.
15044,- må jo være fryktelig billig??
De gangene jeg har fått beskjed om at ting er flyttet på så har det vært gjort etter at innsjekk begynner, og vært en overrraskelse i gate.
-A
Dette er nok en av turene han sikter til: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=38809
...."tre tullinger satt av i DXB på grunn av fly-fyll" på vg.no![]()
Det ville i så fall vært litt av en divert fra ruten til BKK!![]()
Det ville i så fall vært litt av en divert fra ruten til BKK!![]()
Hørte no rykter om at Kabul er flott sted å droppe innom å sette av fulle business pax![]()
Er det business på disse flyene, eller vil vi får economy extra "behandling" på business billetten?
Jeg velger alltid C-plass så langt fram som mulig.Ser at vi er satt opp med MD 80 fra CPH til OSL på hjemveien..
Hvilke plasser er best på disse maskinene? (jeg er satt opp på 2A)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.