Så mye jeg liker å klage på SAS for mye rart, så skal de ha det at Scandinavia-loungen i CPH (og forsåvidt OSL) er bra lounger. Jeg vil faktisk si at i CPH er loungen sånn generelt bedre enn SQ sin splitter nye F-lounge i SIN.
-A
I tillegg gir SQ gratis trådløst internet i mange av deres lounger.
Så, så.. Må vi ikke bli revet med... Ikke noe champis i noen SAS lounger lenger trekker kraftig ned. I tillegg gir SQ gratis trådløst internet i mange av deres lounger.
Gammel DanskPluss, en ting ingen annen lounge i verden har, som de har i CPH, er en liten grei hemmelighet som finnes i et av Scandinavia-loungens hjørner. :colgate:
-A
Pluss, en ting ingen annen lounge i verden har, som de har i CPH, er en liten grei hemmelighet som finnes i et av Scandinavia-loungens hjørner. :colgate:
-A
Hei
Hvor bra/dårlig er SAS businessloungen på Kastrup i forhold til Novia - loungen, hvor man har adgang med Diner's?
Er det fortsatt slik at sprit ikke tilbys i biz. loungen til SAS?
Jeg blir ikke revet med, men bare sier hvor ille SQ sin nye F-lounge er.
At det ikke er champis er ikke noe must for meg. For all del, å tute Dom Perignon var helt OK, men langt fra noe kritisk for meg.
Og som et sted å arbeide, få noe halveis OK mat (grovt brød, litt pålegg og OK drikke/te er det jeg ser etter) så funker CPH veldig bra.
Pluss, en ting ingen annen lounge i verden har, som de har i CPH, er en liten grei hemmelighet som finnes i et av Scandinavia-loungens hjørner. :colgate:
-A
Det gjør SAS også.
Det er vel ganske så variabelt.. Ikke her i USA ihvertfall
Det er nu Servisair Loungen du har adgang til i CPH med Diners Club:
http://www.dinersclub.com/en/DCIHome/airportlounge.jhtml
Den bruges også af bl.a. KLM og AF. Personligt kender jeg kun Novia og SAS Business Lounge så jeg skal ikke kunne sige noget om kvaliteten.
Jeg besøker alltid SQs lounge før SAS på LHR. Der har de hatt gratis trådløst i årevis, meget gode smørbrød, snacks, champis, kanonbra alkoholutvalg, dusj MED toalett i samme rom og utrolig lite besøkende i forhold til London Lounge
De gjør de ihvertfall i Skandinavia og på LHR. På London Business Lounge (SK/AC) har de også sprit
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.