SAS Braathens økte bestilingsgebyr

Re: SAS Braathens økte bestilingsgebyr

Originally posted by DY
Er det virkelig ikke noe positivt i media om luftfarten/SAS? Virker som noen kun tror media og alle journalister er imot SAS uansett.

Vel det er ganske langt mellom hver gang pressen kommer med skryt av sas syntes jeg.. Men det er jo en kjensgjærning at det er enklere å fokusere på det negative en det positive..

Hvis mediafolk har lest dette forumet så skjønner jeg da godt at de ikke vil skrive positivt om SAS...du skal ha ryggrad for å mene noe slikt...;)

Originally posted by DY
Er ikke i tvil om at dem klarer seg fint, tror bare de hadde klart seg enda bedre med å informere bedre......

Joda, det er VELDIG viktig å fortelle at man øker prisen med 25 kroner.... NOT! Statoil ringer ikke meg når de øker bensinprisen med en krone (som vel utgjør 50 kroner når jeg fyller tanken)

Originally posted by CK
Originally posted by DY
Er ikke i tvil om at dem klarer seg fint, tror bare de hadde klart seg enda bedre med å informere bedre......

Joda, det er VELDIG viktig å fortelle at man øker prisen med 25 kroner.... NOT! Statoil ringer ikke meg når de øker bensinprisen med en krone (som vel utgjør 50 kroner når jeg fyller tanken)

Men tipper at du hadde fått lest nok om det i vg, dagbladet og Aftenposten dagen etter, eller vært en reportasje om det i nyhetene..

Originally posted by EB
Hvis mediafolk har lest dette forumet så skjønner jeg da godt at de ikke vil skrive positivt om SAS...du skal ha ryggrad for å mene noe slikt...;)

japps, jeg har den lille uvanen å si det jeg mener uten å legge noe imellom..

my mouth has got me into plenty of trubble ;)

Originally posted by CK
Originally posted by DY

Aldri opplevd at Statoil har ringtt en eneste gang.Tror ikke de gjør sånn ;)

Men hadde Statoil økt prisen til 22,-kr literen (100% økning) tror jeg det hadde blitt nevnt ja.....

Back