Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by dc-8-63
sammenlignet med LH tar SAS mere enn USD 500 MER i avgifter for 2 passasjerer.....er det den nye MBA avgiften ???
Originally posted by morr
Her om dagen var det jo Chicago til 3500,- og det er vel ikke spesielt ille. London er vel kanksje litt spesielt, tipper det kommer mange godbiter fremover, om man følger opp fjoråret.
Originally posted by Someone
Det heter markedsføring....
(NB: Da snakker jeg ikke om å jukse med avgiftene, men å få billige billetter til å fremstå enda billigere)
Originally posted by Someone
Det heter markedsføring....
(NB: Da snakker jeg ikke om å jukse med avgiftene, men å få billige billetter til å fremstå enda billigere)
Originally posted by view
Julekalenderen har tapt seg fra i fjor, plutselig er det mye kortere reiseperiode og man har gått bort fra V klasse i europa, som ga 100% EB poeng. Virker som tilbudene er dårligere også i kroner og øre. Spent på om det dukker opp et superbillig Kinatilbud, det bør være under 3000,- som i fjor.
Ja, det var det jeg var redd Shanghai ville koste. Som Tommy777 også nevner, så har prisene steget en del fra i fjor jevnt over virker det som, tipper Chicago i år vil ligge på 3899,-
tipper Chicago i år vil ligge på 3899,-
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.