SAS bonus tilbake i Norge (status, opptjening m.v.)

Noen som vet hvordan det stiller seg med opptjening innenlands på andre bonusprogrammer? Miles&Bonus foreksempel?

Vil nok anta anta at du vil få poeng for SK innenlandsflyvinger på annet *A lojalitetsprogram. Hvor mange poeng man f.eks vil få på M&M på SK metall i Norge vil jeg ikke spekulere i. Men du vil ikke få poeng for en WF flyvning på f.eks. M&M. (Selv erfart fra flight GOT-OSL)

Vil nok anta anta at du vil få poeng for SK innenlandsflyvinger på annet *A lojalitetsprogram. Hvor mange poeng man f.eks vil få på M&M på SK metall i Norge vil jeg ikke spekulere i. Men du vil ikke få poeng for en WF flyvning på f.eks. M&M. (Selv erfart fra flight GOT-OSL)

Du vil aldri få poeng med WF hos *A partnere på grunn av at WF ikke er medlem av *A men er kun medlem av eurobonus

Og hvor lenge tror dere SAS kommer til å operere med 35 flighter eller 45 000 poeng som krav for EBG?

>Hei Håkon, det stämmer om man är boende i Norge som medlem i EuroBonus. Det kommer ändras snart, så skynda dig.... //TL

>>Teller innenriksreiser i Norge nå som grunnpoeng? Det vil si kan man reise 20/35 reiser i Norge og bli oppgradert til sølv/gull?

Noen som vet hvordan det stiller seg med opptjening innenlands på andre bonusprogrammer? Miles&Bonus foreksempel?

Regarding the retro claims on SK**** & SK****, these were rejected by the system. Unfortunately we are facing a technical problem related to retro claims to SAS. As soon as this is rectified we will inform you by email.

andre som får doble poeng innenlands? ser jeg får dobbelt opp om dagen med ekstra poeng, men husker ikke om jeg har meldt meg på en kampanje..

Har fått doble poeng for to turer (TRF-BGO og BGO-TOS), var visst en kampanje som ga doble poeng på første t/r, så jeg hadde kanskje litt flaks. Har du fått på flere turer?

Last edited:
Har fått doble poeng for to turer (TRF-BGO og BGO-TOS), var visst en kampanje som ga doble poeng på første t/r, så jeg hadde kanskje litt flaks. Har du fått på flere turer?

Fikk det på bgo-osl samt bgo-trd, så var ikke en t/r men husker nå at jeg meldte meg på den t/r kampanjen.

Jeg kan ikke huske å ha meldt meg på noe som helst, men jeg tar gladelig i mot de poengene jeg kan få! :colgate:

Fikk doble poeng for BGO-SVG som jeg reiste 22 august. Virker som at SAS endelig har fikset problemene med poengregistrering ved utreise fra BGO, for mine siste 8 flighter fra BGO har tatt mer enn 1 uke å få registrert.

Noen som vet når man får poengene inn på konto? Med DY kommer de inn straks man har betalt, men sånn er det tydeligvis ikke med SK. Må man ha reist?

Noen som vet når man får poengene inn på konto? Med DY kommer de inn straks man har betalt, men sånn er det tydeligvis ikke med SK. Må man ha reist?

Ja man må ha reist. Som regel er poengene inne etter 1-5 dager etter turen

Back