SAS B737-800

Til informasjon er det "Frigg Viking" - LN-RPM og "Höttur Viking" LN-RCX samt "Eylime Viking" LN-RCY som har 150 seter av SAS sine 737-800. De trafikkeres mye på OSL-LHR men er ikke ukjente på OSL-FRA heller, men som tidligere nevnt i tråden kan flybytter skje av operasjonelle grunner.

Skjønner virkelig ikke hva dere mener med ekstremt dårlig beinplass på LN-RRE. Jeg sitter her på 24F og får to knyttnever inn til neste sete, og jeg er 174cm. Har hatt dårligere plass på 2A på norwegians 733 for å si det så...

(10min til flyet går og jeg kjeder meg :p ).

Aner ikke hvilket fly det er, men om det er 180 seter, saa proev aa vaer over 180cm...

Noen som vet hvordan LN-RRJ er innredet, er det den eneste 737-800 med de harde benkene som er i A319/A321 og 736? Denne maskinen ble levert i 2009 sammen med to 737-700 - RNU og RNW - og var ikke som RRE, RRF og RRG opprinnelig tiltenkt Air Europa.

Noen som vet hvordan LN-RRJ er innredet, er det den eneste 737-800 med de harde benkene som er i A319/A321 og 736? Denne maskinen ble levert i 2009 sammen med to 737-700 - RNU og RNW - og var ikke som RRE, RRF og RRG opprinnelig tiltenkt Air Europa.

Har ikke RRH samme interiøret som RRJ? Gikk ikke disse rett til ARN-basen også?

Har ikke RRH samme interiøret som RRJ? Gikk ikke disse rett til ARN-basen også?

Jo, beklager - det var to nye 737-800 som kom i 2009, RRH og RRJ. De gikk rett til ARN-basen, ja. Regner med at disse har benker om bord, men har ennå ikke sett bilder eller hørt noe om det?

Eller prøv å være over 190cm. Det er vel sjelden de under 180cm har problemer med benplass ombord på fly??

Du ville ikke ha trodd det... Jeg kan kun uttrykke min sympati hvis du havner i et slikt fly, men det var meget trangt selv for meg paa 183

Back