Er vel ikke store forskjell på CRJ200 og 900 ser en bort fra lengda på røret?
Er en liten forskjell. På CRJ-700/900 er gulvet senket, noe som gir litt bedre komfort, og langt bedre utsyn da vinduene er i normal høyde
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er vel ikke store forskjell på CRJ200 og 900 ser en bort fra lengda på røret?
EB , RolfL ser realistisk på situasjonen med Q400. For WF's del håper jeg virkelig de nye Q400 byr på meget bedre driftskvalitet enn de gamle.

Er en liten forskjell. På CRJ-700/900 er gulvet senket, noe som gir litt bedre komfort, og langt bedre utsyn da vinduene er i normal høyde
“airBaltic will start substituting its current Fokker 50 fleet with Q400 NextGen in 2009 thus increasing the capacity and efficiency of the airline’s regional operations.”
Following a deal in the weekend with Bombardier Aerospace, the airline will see deliveries of at least 8 new, fresh-from-factory Q400 NextGen aircraft. The deal includes 8 firm orders and 4 options, with the deliveries starting in November 2009.
Greit nok, men someone sitt betimelige spørsmål var vel i retning av om de får "Q400 rabatten" selv om de ikke lenger er en del av SAS gruppen...? Får de flyene men ikke rabatten, får de flyene med rabatten, får de ikke flyene, eller får de flyene og SAS får rabatten...? Jeg håper og tror på det siste....
Ottawa is lending Scandinavian Airlines SAS up to $173-million to help it purchase eight aircraft ordered last year from Canadian airplane manufacturer Bombardier
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	