L LN-TIB ScanFlyer Gold 11 Mar 2009 #1 SAS 340 - Strømuttak Skal reise med SAS 340 i morgen på economy, og lurte på om noen vet om det er uttak for strøm til PC i setet?
SAS 340 - Strømuttak Skal reise med SAS 340 i morgen på economy, og lurte på om noen vet om det er uttak for strøm til PC i setet?
H Holmion ScanFlyer Blue 12 Mar 2009 #2 Re: SAS 340 - Strømuttak Sorry, det er det ikke på økonomi....
L LN-TIB ScanFlyer Gold 12 Mar 2009 #3 Re: SAS 340 - Strømuttak Burde jeg jo oppgradert til annen klasse.. men men.. litt sent for det nå
Tommy777 ScanFlyer Mile High Club 12 Mar 2009 #4 Re: SAS 340 - Strømuttak LN-TIB said: Burde jeg jo oppgradert til annen klasse.. men men.. litt sent for det nå Click to expand... Dersom du har 10.000 Eurobonuspoeng paa kontoen, lar det seg gjoere ved gaten i CPH
Re: SAS 340 - Strømuttak LN-TIB said: Burde jeg jo oppgradert til annen klasse.. men men.. litt sent for det nå Click to expand... Dersom du har 10.000 Eurobonuspoeng paa kontoen, lar det seg gjoere ved gaten i CPH
L LN-TIB ScanFlyer Gold 12 Mar 2009 #5 Re: SAS 340 - Strømuttak Forr en innenlandssliter hos SAS så er nok den saldoen temmelig nær null
M Merrilfield ScanFlyer Blue 12 Mar 2009 #6 Re: SAS 340 - Strømuttak Få deg et sete rett bak Y/C ---strømuttak der. Ledningen er lang nok. det står og faller på en velvillig medpasasjer. Det ordner seg somregel
Re: SAS 340 - Strømuttak Få deg et sete rett bak Y/C ---strømuttak der. Ledningen er lang nok. det står og faller på en velvillig medpasasjer. Det ordner seg somregel