Sang "Fly me to the moon" for å roe ned passasjerene

Re: Sang

Kjevik kan vaere spennende naar blesten staar paa ...

Husker mine foreldre en gang floey CPH-FBU med mellomlanding paa KRS .. det var skikkelig turbulens og stemningen ombord var tung .. men saa begynte et par smaabarn aa le oh hoie hver gang flyet sank eller steg paa en maate slik at etterhvert omtrent hele flyet lo med ..
Fattern' sa da han kom frem at det burde vaere standardutstyr med et par saanne ombord naar det ristet som verst. :p

Hør henne i Dagbladet i dag:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/11/21/483687.html

Veldig bra!!! We love Yvonne!!!
Her kan dere se og høre henne synge (på bakken). :clap

Jag väntade nästan på rubriken "SAS värdinna skrämde pax genom att sjunga fly me to the moon". Bra initiativ av värdinnan och god PR för SK, må hon premieras.

Da er det bare å vente på at TONO kommer for å kreve inn avgift for offentlig fremføring av åndsverk...

Originally posted by blazius

Da er det bare å vente på at TONO kommer for å kreve inn avgift for offentlig fremføring av åndsverk...

Jeg tror at slikt vederlag kun kan kreves inn om musikken er en vesentlig del av tjenesten/produktet som tilbys (om jeg husker dette rett fra min tidligere karriere som hobbymusiker)....:wink

Personlig så synes jeg dette vitner om oppfinnsomhet, og synes det var et meget bra tiltak fra denne flyvertinnen. :clap Jeg synes i det hele tatt at flyvertene/-vertinnene hos SAS Braathens har utvist et meget godt humør i en lengre periode nå - ting har kanskje roet seg ned etter fusjonen og innkjøring av nye rutiner osv.

Nå har hun akkurat sunget på NRK P1`s ettermiddagssending... Mye bra og velfortjent reklame i dag...

Back