Samletråd - SAS longhaulforsinkelser

SK 925 - forsinket

Hei!

Jeg har en god venn som sitter i København og venter på SK 925.
Er det noen som vet hva som er "gale" med Astrid Viking i dag?
Og vil de komme seg avgårde?

Håper at noen kan hjelpe han :-)

Re: Drivstofflekkasje SK973 26.12.2013

Informativt svar.

Ja, du fikk jo svar på det du spurte om;)
Men til saken, er ikke alt som jeg synes bør legges ut i det frie forum.
Om dette var av en slik karakter at det kunne legges ut? Antagelig, men ikke av meg.

Re: Samletråd - SAS longhaulforsinkelser

Litt of topic, men vi er i småprat ;) I går fløy LN-RKH(A330) SK973 CPH-BKK. Må ha veldig lav pay-load eller?

Nedover kom den seg greit ... men det blir nok litt mer interessant hjemover. Frakt kan de nok glemme ihvertfall ..

Frakt og bagasje/deler av bagasje må trolig sendes med Thai eller annen Star Alliance partner dersom en skal komme til CPH med en full A330-300.
For de fleste en mye bedre løsning enn mange timers forsinkelse, i beste fall kommer bagasjen til CPH før passasjerene :-)

Jeg var med på denne A330-300-flyvningen fra BKK, og har fått kofferten min her i Oslo. Den ser ut til å ha fulgt samme rute som meg iflg. tagen. Landet i CPH på oppsatt tidspunkt-ish også.

Med litt gunstige vinder er det også vekter til å få med bagasjen, men på denne tiden av året er det stort sett mye motvind som krever ekstra drivstoff.
Fint å høre at det ordnet seg for dere, ikke alle som klarer å løse slike problemer på en smidig måte.

Back