Sambandstatane 2011

Takk for en så fin rapport! Vekket og minner denne, siden jeg kjørte halvparten av kjøreruten for en 10-12 år siden, skal si jeg kjente meg igjen ja :)

Takk for en finfin TR!

Hotel Solomar i San Diego bodde jeg og kona på i fjor. Var veldig fornøyde!

Gleder meg til slutten av måneden når kursen settes mot California ;)

Blir roadtrip (dog ikke med "Golf-heavy") i California og dalstråka innafør i september, takk for et par gode tips.

Herlig trip-rapport Someone! Variert, detaljert og
mye bilder - akkurat slik jeg gjerne vil ha det, takker!

Helt topp avslutning på rapporten. Sedona er jo topp og kan anbefales alle på roadtrip.. Så vakker plass...

Likte Priority bemerkningen.. Har ikke brukt det i CPH , men OSL alltid elendig med LH.. Men generelt topp med CO.. Men det har vel med handlingselskapet å gjøre.. Honnør til Menzies.. Samme med å sette på prio tag. Måtte nok en gang minne på det sist fredag med LH til MUC-DBV... SGS.:8:

Veldig bra og grundig USA-rapport, tusen takk. De Renault 4-gutta er kommet i mål nå, fant bloggen deres på http://renault4.blogg.no/ Det var jo et stilig kjøretøy å krysse kontinentet på, men komforten kan ikke ha vært all verden.

Takker for herlig rapport! En eller annen dag blir det forhaapentligvis tid til aa ta hele highway 1..

Opplagt at du ikke vant pokern, du glemte jo å ha på deg solbrillene…

Flott rapport, sitter og småpusler med USAplan for neste sommer. Dette gir litt ekstra motivasjon og ideer (=

Bra TR, Amerika-abstinensene melder seg, men heldigvis får jeg min fiks om halvannen måned.

Vær forsiktig med "moms" i AZ, har selv blitt stoppet (som passasjer) i 90+ mph og vi fikk påpekt av trooperen at ved mer enn 10 mph over fartsgrensen gikk det fra å være en forseelse til en forbrytelse, noe som visstnok skulle medføre ubetinget fengsel. Sjåføren ble tatt med bak i patruljebilen, hva som egentlig skjedde der vil vi neppe noen gang få vite sikkert, men han kom ihvertfall tilbake med en advarsel for å ha kjørt i 80+. :colgate:

Kjemperapport !

For info :-)))
Champis i plastglass skjer når vi benytter dør 1 til boarding.
Da får vi desverre ikke startet denne serveringen før push så tidlig som vi ønsker.
Under take off er det ikke tillatt med glass i kabinen, derfor bruker vi plastglass slik at de som ikke drikker så fort skal kunne beholde dette under take off.
Ingen ønskelig situation, og bare å beklage.

Sist jeg dro over, fra OSL, ble dør 1 brukt. Fikk allikevel champis i glass

Er virkelig Sambandstatane navnet pa USA pa nynorsk? Snedig navn vil jeg si.

Et av flere, men meg bekjent ikke mye brukt.....dog skal det sies at jeg slapp nynorsk etter 1. gym. Så hva vet jeg

En liten digresjon: men itillegg til en drøss innenlandske transfer som kom opp på skjermene før landing på OSL med SK908 (svært mange med svært lang layover da trafikken på søndags formidddag er minimal) så var det også folk som skulle videre til GDN, AMS og CPH av utenlands destinasjoner.

Og i andre enden hadde SAS feed for det meste til CO/UA, men også AA og US kom opp på skjermen før landing på EWR

Kjempefin rapport Espen :up:
Savner å kunne ta meg en tur til mitt favoritt ferieland USA når det passer. Forhåpentligvis vil livet bli mer normalt igjen etterhvert :)

Ble forresten veldig sulten av matbildene!

Back