Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Re: Swiss leverer hele veien
Du har helt rett, og jeg har tatt meg selv i nakken. Problemet er kanskje at Vinmonopolet har et veldig bra utvalg på fransk/tysk/italiensk/østerrisk vin, men hver gang jeg prøver noe fra den nye verden har jeg blitt skuffa. Kanskje på tide å gjøre noen nye forsøk på nærmeste pol.
Dog fikk jeg smaken på en "ny" vin på min siste tur, mer om det i neste rapport.
Ellers takk for kommentarer og synspunkter.
Takker for en meget god rapport! ANA har IMO den beste menyen som finnes i luften. Som du korrekt observerte, er Thai en stor skuffelse. Etter de 3 flightene jeg hadde med dem i Mai/Juni holder jeg meg langt unna i fremtiden.
Underholdende kommentarer om glass/vin etc. for en som samler/smaker/reiser mye paa vintur..........
Men denne kommentaren (og andre) forteller meg ihvertfall at du trenger aa aapne horisonten din betraktelig![]()
Du har helt rett, og jeg har tatt meg selv i nakken. Problemet er kanskje at Vinmonopolet har et veldig bra utvalg på fransk/tysk/italiensk/østerrisk vin, men hver gang jeg prøver noe fra den nye verden har jeg blitt skuffa. Kanskje på tide å gjøre noen nye forsøk på nærmeste pol.
Dog fikk jeg smaken på en "ny" vin på min siste tur, mer om det i neste rapport.
Ellers takk for kommentarer og synspunkter.