tosfreight
ScanFlyer Silver
Hører rykter om at SAS Cargo kanskje ønsker å selge deler av virksomheten sin. Noen som har hørt det samme, og evt har noe mer info om dette?
Eivind
Eivind
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by tosfreight
Mitt stalltips er at posten kjøper....
Originally posted by tosfreight
Jeg skulle gjerne kjøpt Jetpak, det er en kjempe pengemaskin. Tjener grovt med ganske lave kostnader. Mitt stalltips er at posten kjøper....
Originally posted by EB
Kanskje WOW partner Lufthansa kjøper?
Originally posted by Tertit54
Lønnsomheten i Sas Cargo blir neppe bedre av at Sas Airliner selger det. men de får penger i kassen og kan nok tjene penger på å kreve handlingsavgift/fraktavgifter etc.etc.
Det er i alle fall viktig og riktig å skille ut alle deler av selskapet slik at man kan flytte riktige penger og betale markedspris , slik at Airlines kan fylle cargo fra den aktøren som betaler med penger som kan avregnes på bunnlinjen og ikke Monopolpenger.
Originally posted by P.A. VIKING
Jeg finner i alle fall ikke noe om hvor stor del av Airlines inntekter som er pax vs cargo, og heller noen om fordelingen av Cargo's inntekter/utgifter fordel på Airlines, WOW, Truck
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.