Safety-on-board-cards

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Originally posted by LN-MOW
Hvis noen er interesserte i SC for ATA-kjerrer, tar jeg med noen til utdeling paa Rica Hell neste soendag ...... :cheers: :cheers: :cheers:

Vil gjerne ha!!!
:devot: :cheers: :devot: :up:

Hvis noen er interesserte i SC for ATA-kjerrer, tar jeg med noen til utdeling paa Rica Hell neste soendag ...... :cheers: :cheers: :cheers:

putt gjerne en i en konvolutt og send til Asker også - uten frimerke, jeg betaler straffeportoen!

Jeg har en liten boks til deg, CK .. skal se om ikke jeg klerer aa faa dyttet den i comailen fra TRD eller OSL.

Jeg har en liten boks til deg, CK .. skal se om ikke jeg klerer aa faa dyttet den i comailen fra TRD eller OSL.

:devot: :up: :hi2 :biggrin :biggrin :biggrin :biggrin

Og er desse to Safety Card sikra til samlinga:

Hooter Air B737.jpg

Hooter Air B757.jpg

Originally posted by LN-REF
Og er desse to Safety Card sikra til samlinga:

Følger det en liten test av Hooter's , eller er kortene skaffet uten "egen flygning" ?

/G

Originally posted by LN-REF
En anna ting, SC for Braathens B762 må vel også kalles "sjelden vare" og vere veldig vanskelig å få tak i, eller?

Da har man skaffet seg eg Safety Card fra Braathens S·A·F·E, Boeing 767-205

JIPPI

Originally posted by CK
Originally posted by LN-SSL
På den berømte 1 til 10-skalaen, hvor havner et s-o-b-card fra en Braathens F-28 i 1977? (Bare lurer, for jeg mener jeg har et liggende et sted....).

11!!!:devot:

I dag fant jeg kortet gitt, og det morsomme nå er at jeg endelig har fått scanner'n til å virke...:) :)

Attachments

• F28Safety.jpg
    F28Safety.jpg
    81.3 KB · Views: 22
...ja, ja..., kortet hadde jo en bakside også da..

Attachments

• F28Safety2.jpg
    F28Safety2.jpg
    96.2 KB · Views: 20
De to siste brakte frem gode minner om utallige besøk til familie i SVG... Ellers så blir det påfyll av sikkerhetskort til CK i morgen...:wow:

Har ogsaa to kort til CK .. PSA og Mesa CRJ-700. Og i morgen blir det airTran MD95 .... :up:

Back