Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Og imens du er på vej fra Bueños Aires Ezeiza amigo. Så er næste tur den anden vej blevet booket. Dog ombord på AV19 fra BCN til BogotáGod morgen fra KL702. Frokost over Spania etter nesten syv timers god søvn. Jeg liker KLM - smil og lave skuldre.
View attachment 57489
Godt du bommet på dagen, trodde jeg bare var på et b-lag siden jeg ikke var invitert på mandag.God morgen fra gymmet på kontoret. Nydelig event med Bolaget i går og vi traff på andre forsøket (Dukket også opp på mandag ved en feiltagelse som endte med middag istedenfor) Mor skal ut i dag også, så da er det film/kosekveld med arvingene.
Stusset også da du skrev at du skulle på SK-event på mandag. Leser noen rapporter fra gårsdagen og det ser ut som det var et hyggelig arrangement og at det går greit med bolaget. Kommer det lifetime Diamond?God morgen fra gymmet på kontoret. Nydelig event med Bolaget i går og vi traff på andre forsøket (Dukket også opp på mandag ved en feiltagelse som endte med middag istedenfor) Mor skal ut i dag også, så da er det film/kosekveld med arvingene.
Katta er vel ute av sekken - så ja, nå blir det livstid diamant. Du var savnet der.Stusset også da du skrev at du skulle på SK-event på mandag. Leser noen rapporter fra gårsdagen og det ser ut som det var et hyggelig arrangement og at det går greit med bolaget. Kommer det lifetime Diamond?
Fikk nøyaktig det samme måltidet som LN-MOW, dog ble det presentert som ChowMei - noe jeg tror det var også - for meg som har overlevd SAS sin Lakse Pasta var jo dette nydelig !![]()
Lufthansa er nokså ivrige på å selge oppgraderinger, flere annonseringer i Gaten i Seattle om at de hadde 1 Business Class sete tilgjengelig.
Du har kanskje ikke flydd BA på en god stund ;-) (presentasjonen ;-)Presentasjonen er halve måltidet ...
Ja, merket det i Atlanta .. .. Det 'forsvant' en del Premium-seter på slutten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.