• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Så kære danske finansminister Thor Pedersen

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
Så kære danske finansminister Thor Pedersen

Atter engang har danske politikere vist sig nationalistiske og iøvrigt klart manifesteret, at de er svenskerne underlegne. Ja, sorry, igen handler det om SAS, skriver Ole Egholm i denne kommentar.

http://www.takeoff.nu/news.cfm?nNewsWeekly=1&nNewsId=8692

Pst, Jens følg med

Re: Så kære danske finansminister Thor Pedersen

Originally posted by P.A. VIKING

Pst, Jens følg med

Tror du vi klarer aa lokke ham frem igjen med denne?? ;)

Originally posted by LN-MOW

Pst, Jens følg med

Tror du vi klarer aa lokke ham frem igjen med denne?? ;)

Kanskje P.A. mener Jens Stoltenberg....og ikke tilbake i skapet Jens:rolleyes:

Det var den Norske Statsministreren jeg tenkte på , for han er vel fortsatt det (desverre)

For Kristin er såpass blåst at dere er det ingen hjemme uansett.....

Atter engang har danske politikere vist sig nationalistiske og iøvrigt klart manifesteret, at de er svenskerne underlegne. Ja, sorry, igen handler det om SAS, skriver Ole Egholm i denne kommentar.

http://www.takeoff.nu/news.cfm?nNewsWeekly=1&nNewsId=8692

Pst, Jens følg med

Kald det nationalistisk eller hvad du vil. Men jeg forstår absolut godt den danske regering. SAS er et fælles skandinavisk projekt, med fælles delvis statseje. Så hvis ikke alle 3 regeringer bliver enige om at sælge på en gang og dermed netop slippe SAS helt fri for markedskræfterne, så giver det ingen mening i at Danmark sælger. Nej, som det også siges så er den danske regering faktisk fortaler for at stats aktierne i SAS sælges, men det vil svenskerne ikke. Er ikke sikker med hensyn til Norge, men mener at de også har været inde på at sælge.

Jeg kender iøvrigt Ole Egholm ganske godt og han er en fornuftig fyr. Men dette angreb var dumt. Havde han derimod skrevet kom ny Danmark, Norge og Sverige....SÆLG SÅ DE AKTIER......så havde jeg givet ham ret. Men dette må jeg vist diskutere nærmere med han over en øl eller to næste gang jeg træffer ham.

Har ikke de 3 regjeringer forlenget "konser avtalen" til 2011 eller noe slikt ?

Back