Så fersk ser Norwegians «freshe» ciabatta ut

Re: Så fersk ser Norwegians «freshe» ciabatta ut

Wow, litt av en tråd... Så ett råttent eple hos Norwegian gjør feil i forhold til prosedyrer og gir ikke penger tilbake/ny vare, men dårlig kundeservice.

Det skjer i alle store selskaper som har mange ansatte hver eneste dag. Ikke alle er like smarte i toppen (heldigvis), sånn er livet..

I flybransjen har man noe som kalles penalties ovenfor catering leverandører.
Det vil si at i henhold til avtale skal et beløp betales til flyselskapet når ting er feil.
Det kan være lastet feil drikke varer, mangler, dårlig kvalitet, osv osv.
Dette kan fort bli ganske store summer for et cateringselskap dersom ting ofte er feil i en eller annen form.
Så cateringselskapet vil naturligvis unngå å levere noe som ikke er i hehold til avtale, da koster det penger.
Dette er noe alle selskaper bruker, og er bransjenorm. Ingen hemmelighet, men penalities`ene kan sikkert variere fra selskap til selskap, og hav some r feil og alvorligheten av dette.

Utifra bildet så ser jeg ikke mye forskjellen på den dama her kjøpte, for meg virker det mer som hun ikke likte den, hvis folk kjøper ting dem ikke liker så synes jeg det blir feil at hun kan kreve pengene tilbake. Det som jeg synes er mer utrolig at ingen andre har klaget på den, finner også utrolig at dette kommer i avisa, hun som er advokat burde bare gå litt stille i dørene, jeg har selv brukt advokat å jeg skal love dere det at du får ingenting for 45 kroner fra en advokat, dem vet å ta betalt så jeg blir ikke så veldig lei meg på hennes vegne. Jeg ser for meg dama her som ei type person som e litt kverulerende men som ikke fikk den medholden hun ønsket seg så da møtte hun vel gå til media, for hvem er det egentlig som gidder å ta bilde av maten seriøst? får vel begynne å ta med kameraet ut når jeg skal spise. eg har spist denne ciabattan selv den er ikke det beste jeg har smakt men den fikk meg ikke til å dra fram kameraet for å ta bilde heller.

. Jeg ser for meg dama her som ei type person som e litt kverulerende men som ikke fikk den medholden hun ønsket seg så da møtte hun vel gå til media, for hvem er det egentlig som gidder å ta bilde av maten seriøst?.

Hun er vel medlem her og skulle skrive TP.:colgate:

Beklager, men det du påstår er tull.
Catering selskapet utvikkler, produserer og ikke minst lever det selskapet vil ha og bestiller.
Ned til mikrogrammet.
Dette vet jeg selvsagt, men av en eller annen merkelig grunn tviler jeg på at det står i kravspecen til Norwegian at salaten skal være "død" og osteskivene ligge oppå hverandre.:drunk:

Du mener kanskje at bildet Norwegian bruker er av et annet produkt enn de de har inngått avtale med GG om? Hvis ikke vil jeg fortsatt påstå at det er GGs feil dersom slurv med påsmurningen gjør at produktet ikke stemmer med det på bildet.

Kanskje man skal gå tilbake til start .... ? Hadde man sagt noe om hvilken produksjonsdato som sto på pakka, hadde det kanskje vært litt lettere å fastslå hvorfor salatbladet så dødt ut ... Sannsynligheten er vel stor for at den så frisk og fin ut da den kom ut av kjøkkenet ..

Dette vet jeg selvsagt, men av en eller annen merkelig grunn tviler jeg på at det står i kravspecen til Norwegian at salaten skal være "død" og osteskivene ligge oppå hverandre.:drunk:

Du mener kanskje at bildet Norwegian bruker er av et annet produkt enn de de har inngått avtale med GG om? Hvis ikke vil jeg fortsatt påstå at det er GGs feil dersom slurv med påsmurningen gjør at produktet ikke stemmer med det på bildet.

Slurv og feil i levering, eller presentasjon er en ting som Norwegian i dette tilfellet burde klage på, og kreve reffusjon for, det er jeg helt enig. Når det derimot gjelder mengde ost etc så er nok det ok. Men produktet skal se ut som det gjør ved presentasjon av meny/mat.

Norwegian trenger en ny leverandør av catering :stir Ingen hemmelighet.

Back