Hm, ja det veier vel tungt ?Et poeng her er også at flere piloter i DY har flydd B777 tildligere i andre selskap.
Men dette må vel sees sammen med hva Finnair ønsker , og jeg vil nok tro at e gjerne kunne tenkt seg å ta mer trafikk fra SK, og da hadde det vel passet å fly vestover fra Oslo , på samme måte som de flyr østover fra HEL.
Jeg vil tro det betyr noe i oppstartfasen iallefall. Men det kan vel kanskje noen av pilotene her inne på forumet svare på?
Hvor mange A330 har/hadde MyTravel ? Ser vel DY med omtrent det sammen antalet til aa begynne med
Jeg vil tro det betyr noe i oppstartfasen iallefall. Men det kan vel kanskje noen av pilotene her inne på forumet svare på?
det finnes både 767-400 og A330-200 på markedet...
Det er nok riktig at markedet FRA Norge, Sverige og Polen er begrenset, men om man ser på potensialet ute i markedet der ute som ønsker å reise TIL disse landene er det noe helt annet. Se bare på ruten mellom London og Tromsø, hvor 60% av billettene selges i UK.
Et poeng her er også at flere piloter i DY har flydd B777 tildligere i andre selskap.
Jeg kan forstå at man har en politikk som går på at man må kjøpe TR selv når man vil inn i bransjen. Men hva er det som skal få en 737 pilot til å ta en TR på T7? Vil det være en økonomisk kompensasjons som er stor nok til å forsvarer det?I DY må man betale TR selv, så om noen har TR på T7 fra før, så er det pilotene selv som sparer et par hundre tusen, ikke selskapet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.