Rykte

Baktusbror

Newcomer
Fra helt uoffisielle kilder hører jeg rykter om oppstart London - Tromsø fra september. :clap :colgate:
Charter.
Anyone?

Sikkert en gang eller to i uken til Stansted eller noe? Har ikke hørt noe, men så føger jeg ikke så mye med på Norwegian. :)

-A

Jeg tar meg gjerne et par turer....:smile2 La oss nå vente å se, men om ryktet stemmer så er jo det en veldig positiv overraskelse.

I så fall er d bra at DY satser på TOS igjen var ikke så populært at de la ned TOS-TRD og lagde mange ruter fra OSL.

Originally posted by mikro

I så fall er d bra at DY satser på TOS igjen var ikke så populært at de la ned TOS-TRD og lagde mange ruter fra OSL.

Snodig kommentar; Norwegian driver butikk, og oppretter vel ikke ruter etter hva som til enhver tid er populært blant folk......

Originally posted by JetBlue

Snodig kommentar; Norwegian driver butikk, og oppretter vel ikke ruter etter hva som til enhver tid er populært blant folk......

Men det som er poppulært er det som oftest lettest å tjene penger på;-)

Jeg føler meg faktisk ganske sikker på at DY hadde klart å lage butikk ut av TOS-LON f eks tre ggr i uken. Og/eller Bodø-London. Mener at dette må være et marked (et av de få) som ennå ikke er fullt utnyttet. Men jeg kan selvsagt ta feil...

Husker jeg kom med SAS fra London for noen år siden. Da tror jeg nesten halve flyet skulle videre nordover og hastet avgårde for å rekke siste kveldsfly.;)

Originally posted by MartinL

Men det som er poppulært er det som oftest lettest å tjene penger på;-)

Jeg tror ikke TOS-TRD ruten var spesielt godt belagt med passasjerer så det var nok et fornuftig trekk å legge den ned. Det er nok også riktig at en del signaliserte at DY ikke kome til å bli veldig populær på grunn av dette, men nordlendinger har en tendens til å glemme veldig fort....:smile2

Det er jo "bare" fire år siden DY først sa at de ville starte opp ruten så det er kanskje på tide snart. Markedet er der absolutt. Per i dag er det jo 2 små utenlandsruter fra Nord-Norge og vi er jo noen stykker her oppe også.

Norwegian har vel sagt at de foreløpig ikke vil starte noen utenlandsruter fra Bodø pga belegget http://www.an.no/nyheter/article2256646.ece

Originally posted by spitfire

Norwegian har vel sagt at de foreløpig ikke vil starte noen utenlandsruter fra Bodø pga belegget http://www.an.no/nyheter/article2256646.ece

Stemmer det, men jeg tenkte hovedsaklig på en rute fra Tromsø. Det blir mest sansynlig trømsøværing av meg til høsten, så passer meg bra med en rute derfra.

Originally posted by Lillingen

Stemmer det, men jeg tenkte hovedsaklig på en rute fra Tromsø. Det blir mest sansynlig trømsøværing av meg til høsten, så passer meg bra med en rute derfra.

Velkommen hit da. Hva skal du styre med i Tromsø?

Originally posted by TOS

Originally posted by Lillingen

Velkommen hit da. Hva skal du styre med i Tromsø?

Jo takk takk
Håper å komme inn på geologistudiet på Universitetet.
Har det som førsteprioritet.

Ja de driver butikk, men blir det noe penger i kassa??

Vil tro dette blir en lettsolgt rute.
Folket elsker direkteruter og DY har et godt produkt.

Back