BraathensSafe1985
ScanFlyer Silver
Mulig Norwegian / Ryanair samarbeids avtale - Deres tanker om dette ?
Mulig Norwegian / Ryanair samarbeids avtale
Personlig så er jeg skeptisk til at Norwegian skal begynne å sammarbeide med et selskap som Ryaniar. Jeg regner fremdeles Ryaniar for å ligge under Norwegian når det gjelder service.
Norwegian trenger vel heller en feeder avtale med et Amerikansk selskap ?
Mulig Norwegian / Ryanair samarbeids avtale
Hevder Ryanair og Norwegian er «detaljer» unna samarbeidsavtale
Kun de siste detaljene mangler før et formelt samarbeid mellom Ryanair og Norwegian er en realitet, skriver den velrenommerte italienske avisen Corriere della Sera onsdag.
Før jul ble det kjent at det norske selskapet var blant aktørene som var aktuelle for en såkalt «feeder»-avtale med den irske lavprisgiganten.
Planen er å sluse passasjerer fra Ryanairs kortdistansenett til Norwegians langdistanseruter.
Norwegians informasjonssjef Lasse Sandaker-Nielsen bekrefter når E24 spør om selskapet har hatt konkrete samtaler med Ryanair:
– Ja, Norwegian har hatt samtaler med Ryanair og andre om et mulig samarbeid som går ut på at passasjerer på konkurrentenes europaruter kan fly videre med Norwegian interkontinentalt.
Hva er forumets tanker om en mulig slik avtale ?Han legger til:
– Det foreligger ingen håndfast avtale med Ryanair i dag, men vi har sagt at vi er interessert i å samarbeide med selskaper som kan feede trafikk inn til langrutene våre, spesielt på London Gatwick, sier Sandaker-Nielsen.
– Ryanair er et eksempel på en aktør som kan vært aktuell for dette.
Personlig så er jeg skeptisk til at Norwegian skal begynne å sammarbeide med et selskap som Ryaniar. Jeg regner fremdeles Ryaniar for å ligge under Norwegian når det gjelder service.
Norwegian trenger vel heller en feeder avtale med et Amerikansk selskap ?