Rygge

Re: Rygge

Originally posted by dash-7

Ton Jockhems i KLM sier de ikke har fly for tidligst 2008 til å kunne vurdere Rygge.
Der har du informasjonen

Og det er en mann som stort sett vet hva han snakker om. Han er noe så sjelden som en flyentusiast plassert sentralt i et flyselskap :colgate:

Originally posted by dash-7

Ton Jockhems i KLM sier de ikke har fly for tidligst 2008 til å kunne vurdere Rygge.
Der har du informasjonen

Hjertelig takk. 2008 er jo 3 måneder etter flyplassen har åpnet, så det kan jo passe ganske bra. :cool:

Originally posted by Herlov

Hjertelig takk. 2008 er jo 3 måneder etter flyplassen har åpnet, så det kan jo passe ganske bra. :cool:

3 måneder etter at flyplassen er PLANLAGT åpnet, og "tidligst 2008" kan faktisk tolkes til at det kan også bli 2009, eller senere....

Originally posted by KennethGS

Originally posted by Herlov

3 måneder etter at flyplassen er PLANLAGT åpnet, og "tidligst 2008" kan faktisk tolkes til at det kan også bli 2009, eller senere....

Hehe, joda, selvfølgelig kan det bli 2009 eller kanskje ikke i det hele tatt? Jeg er bare glad for at det stadig nærmer seg et tidspunkt hvor vi får avgjort "krigen" mellom øst og vest, og vi får svar på diverse spørsmål som det tydeligvis er svært delte oppfatninger om. :cool:

...men hva er det snakk om nå? KLM, eller KLM Cityhopper? Ifølge dem selv (KLC that is), er det å blande de to, omtrent det samme som å blande SAS og Widerøe... :rolleyes:

De bytter vel dette etter hvilken kapasitet de trenger, det er jo samme firma. På OSL ( har fløyet dem mye ) virker det som at det er en herlig mix av -300, -400, -800 og -900.

Kommer de hit, blir det ennå et innhugg i markedet til SK . Hvem vet om noen år har AF/KL 50 % av oversjøisk trafikk fra Norge. Stå på KL/AF !! ;) . :clap

Måtte LH og BA ta mer av den trafikken...de har jo i allefall et mye bedre produkt enn KL - AF vet jeg lite om.

Jeg styrer med glede utenom Heathrow hvilken dag som helst, gjerne via AMS i stedet. Når T5 blir ferdig kan jeg gå med på at det går an å fly BA igjen...

Back