Originally posted by valen
Kjører forbi vær dag, nå går det oppover i høyden.
Originally posted by Blubird
Passerer selv opptil flere ganger daglig, artig å kunne følge utviklingen såpass tett. Noen få betongsøyler og noe annet reisverk er foreløpig det man kan se av det jeg regner med er selve terminalen. På andre siden av E6 ligger en rimelig stor planert tomt der mennene bak SAS-hotellet i Fredrikstad, Høili og Ryen, sysler med planene om å sette opp nok et hotell. Spennende utvikling.
Originally posted by dash-7
Norwegian er vel ikke 100% sikker på at de kommer til Rygge.
SK, WF, EZY, FR, KL, NB, W6, BX og DX sier de ikke kommer.
Det blir nok kanskje litt vanskelig for Rygge å klare de 1 mill pax de snakket så høyt om tidligere.
Originally posted by Herlov
Det hadde vært interessant å vite hvor informasjonen din om at KLM og Ryanair har sagt at de ikke kommer til Rygge er fra? Kan du vennligst oppgi noen kilder?
Originally posted by KennethGS
Ryanair har sagt at de ikke kommer til å flytte fra Torp. Det utelukker jo selvsagt ikke at de kan åpne nye ruter til Rygge...
Originally posted by LN-KOG
Jeg kommert til å fly fra Rygge minst én gang, men om det blir mer kommer an på om det er et sivilisert tilbud.
Originally posted by magnus.boyle
Det tok jo også tid med Torp!
Originally posted by MountainDew
Norwegian ville vel satse i førsteomgang med avganger til SVG,BGO og TRD. (kan ikke huske hvor jeg leste dette)
Originally posted by Herlov
Originally posted by KennethGS
Ryanair har sagt at de ikke kommer til å flytte fra Torp. Det utelukker jo selvsagt ikke at de kan åpne nye ruter til Rygge...
Akkurat!
Jeg venter fortsatt i spenning på hvor informasjonen om KLM kommer fra.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.