Originally posted by MD11
Når man ser på FR trafikkstruktur fra TRF så er det ikke unaturlig å tenke base. De flyr STN, HHN, NCL, LPL, PIK, Milano og nå kommer Pisa. Noen av disse går flere ganger daglig. Burde være nok produksjon for bortimot tre maskiner. Det legger også grunnlaget for ytterligere ekspansjon fra TRF.
Men alt avhenger av kostnader. Det er vel dyrere og legge en base til TRF fremfor å fly inn fra andre baser.
Originally posted by MartinL Jeg tror ikke Ryanair kommer med noen base på Torp i nærmeste fremtid. Med Norwegian sin ekspansjon fra Osl med mange destinasjoner til lave priser tror jeg neppe Ryanair klarer å tiltrekke seg store markedsanndeler fra Oslo.
Lokalmarkedet rundt Torp er en annen ting, men det er vel ikke så mange destinasjoner som kan forsvares med et fly på 189 seter?
Originally posted by Hurum
Originally posted by MD11
Når man ser på FR trafikkstruktur fra TRF så er det ikke unaturlig å tenke base. De flyr STN, HHN, NCL, LPL, PIK, Milano og nå kommer Pisa. Noen av disse går flere ganger daglig. Burde være nok produksjon for bortimot tre maskiner. Det legger også grunnlaget for ytterligere ekspansjon fra TRF.
Men alt avhenger av kostnader. Det er vel dyrere og legge en base til TRF fremfor å fly inn fra andre baser.
Hva vil fordelene til Ryanair være om de oppretter base på TRF? Er det ikke mer lønnsomt at dem flyr til TRF fra andre baser heller...siden kostnadsnivået sikkert er ganske høyt i Norge. Eneste måtte være at en får tidligere flyvninger ut fra TRF om en har fly stående over natten...
Originally posted by MD11
Originally posted by Hurum
Originally posted by MD11
Når man ser på FR trafikkstruktur fra TRF så er det ikke unaturlig å tenke base. De flyr STN, HHN, NCL, LPL, PIK, Milano og nå kommer Pisa. Noen av disse går flere ganger daglig. Burde være nok produksjon for bortimot tre maskiner. Det legger også grunnlaget for ytterligere ekspansjon fra TRF.
Men alt avhenger av kostnader. Det er vel dyrere og legge en base til TRF fremfor å fly inn fra andre baser.
Hva vil fordelene til Ryanair være om de oppretter base på TRF? Er det ikke mer lønnsomt at dem flyr til TRF fra andre baser heller...siden kostnadsnivået sikkert er ganske høyt i Norge. Eneste måtte være at en får tidligere flyvninger ut fra TRF om en har fly stående over natten...
Hvis du tar deg tid til å lese siste avsnitt i mitt innlegg så ser du at det er det jeg skriver, altså, det er sikkert billigere å operere inn til TRF fra andre etablerte baser.
Originally posted by Hurum
Originally posted by MD11
Originally posted by Hurum
Originally posted by MD11
Når man ser på FR trafikkstruktur fra TRF så er det ikke unaturlig å tenke base. De flyr STN, HHN, NCL, LPL, PIK, Milano og nå kommer Pisa. Noen av disse går flere ganger daglig. Burde være nok produksjon for bortimot tre maskiner. Det legger også grunnlaget for ytterligere ekspansjon fra TRF.
Men alt avhenger av kostnader. Det er vel dyrere og legge en base til TRF fremfor å fly inn fra andre baser.
Hva vil fordelene til Ryanair være om de oppretter base på TRF? Er det ikke mer lønnsomt at dem flyr til TRF fra andre baser heller...siden kostnadsnivået sikkert er ganske høyt i Norge. Eneste måtte være at en får tidligere flyvninger ut fra TRF om en har fly stående over natten...
Hvis du tar deg tid til å lese siste avsnitt i mitt innlegg så ser du at det er det jeg skriver, altså, det er sikkert billigere å operere inn til TRF fra andre etablerte baser.
ja tok meg tid til å lese det. Men må vel være lov til å ha samme tanke som deg vel??
Forstår ikke din negativitet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.