Originally posted by Vede
Gratulerer til mine kollegaer for vel gjennomført første handling. :up:
Flott dokumentert begge to.
Originally posted by P.A. VIKING
Ja de fikk den avgårde , om ikke på tid.
Men var de lånt inn fra andre steder, eller skal de ligge på ryggen å telle Falcon og SeaKing frem til neste Onsdag ?
/Geir
Men var de lånt inn fra andre steder, eller skal de ligge på ryggen å telle Falcon og SeaKing frem til neste Onsdag ?
/Geir
Originally posted by SE-DYD
/Geir
På meg så det ut som de fomlet vel mye! de var vel ca 25 min forsinket ut! Etter hva jeg klarte å snoke til meg av informasjon, var de hentet fra OSL for anledningen, og vil også bli hentet ned hver onsdag framover. Det ansettes ikke denslags handlingfolk før på nyåret!
Ombestemte du deg plutselig? Du skrøt jo av dem i forrige replikk!? Fikk du et tips?Originally posted by ATC-flyradar
Til deg SE-DYD så fortener ikke du noe stjernekast fordi du hadde mye bedre utgangspunkt enn oss andre![]()
Men for orden skyld så skal du få 5,9 av 6 mulige - du trekkes 0,1 for lyse bilderld
Jan
Originally posted by ATC-flyradar
....derfor bilder av bussen ....Det var også et hyggelig møte med mennensker med samme hobby.
Jan
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.