Originally posted by HMWK
Jeg forstår ikke helt hvorfor Ryanair skal velge Rygge når de etablerer enda en rute fra Torp. Spennende å se hvem som begynner fra Rygge.
Originally posted by Herlov
Jeg forstår ikke helt hvorfor Ryanair skal velge Rygge når de etablerer enda en rute fra Torp. Spennende å se hvem som begynner fra Rygge.
Avgjørelsen ble først offentliggjort i dag, etter halvannet år med saksbehandling, så Ryanair var vel mildt sagt usikre på hva som kom til å skje. Når det er sagt tror jeg det vil by på få problemer for dem å flytte operasjonene sine til Rygge. Det er vel kanskje mulig de beholder London fra Sandefjord. Jeg hadde jo et innlegg om dette tidligere;
http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=126
Det står jeg for forsatt.Og nå er det vel ikke lenge før vi får vite om de kommer eller ei.
Avgjørelsen ble først offentliggjort i dag, etter halvannet år med saksbehandling, så Ryanair var vel mildt sagt usikre på hva som kom til å skje. Når det er sagt tror jeg det vil by på få problemer for dem å flytte operasjonene sine til Rygge. Det er vel kanskje mulig de beholder London fra Sandefjord. Jeg hadde jo et innlegg om dette tidligere;
http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=126
Det står jeg for forsatt.Og nå er det vel ikke lenge før vi får vite om de kommer eller ei.
Hvorfor er du så sikker på at Ryanair skal flytte hele operasjonen fra Torp til Rygge. Det er mye som kan skje før Rygge åpner. Var det 2006? Ryanair kan før dette ha åpnet en base på Torp? Hvem vet. Jeg venter iallefall i spenning på videre informasjon om Rygge. Hvem skal fly ditt?
Skal vi prøve det samme med Lista? Kanskje Ryanair kommer ditt også?
Jeg skjønner ikke helt hva Lista har med saken å gjøre. Poenget er at Ryanair flyr til Torp fordi det ligger relativt nærme Oslo. Det er ikke uten grunn at de kaller flyplassen for Oslo og ikke Sandefjord.
Rygge ligger såpass mye nærmere Oslo og har såpass mye bedre tilgjengelighet med tog og bil/buss, så det vil være naturlig for dem å bruke den flyplassen.
Originally posted by OMW
[O/T]Og alle båtkontainerne til Drammen! :spin: [~O/T]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.