Olav Thon regner med et underskudd på 40 millioner kroner på Rygge dette året. Neste år spår han derimot at går i balanse.
http://www.f-b.no/nyheter/venter-underskudd-pa-40-millioner-1.5729808
Olav Thon regner med et underskudd på 40 millioner kroner på Rygge dette året. Neste år spår han derimot at går i balanse.
Jeg lurer på når DY trekker seg ut, det kommer til å skje en gang i fremtiden.
De kan takke seg selv på RYG.
De viste godt om taket på antall flyvninger når de var i etableringsfasen.
Og det hjelper lite å få Ryanair som ikke har en eneste business-passasjer.
Det er to ting i den setningen jeg stusser på... Hvordan vet du at Ryanair ikke har "en eneste businesss-passasjer" på Rygge og hva er det som gjør at det er bedre for en flyplass å ha en passasjer som flyr i jobb enn en som flyr på ferie?
DERSOM RYANAIR BLIR ALENE PÅ RYGGE, er det mulig for Rygge da å tjene penger ?
Nej. Backpackere legger ikke igjen like mye penger som folk på 40+ som reiser med NAS. pluss at rayn får selge taxfree. Det gör ikke ikke Nas får i dag
Dersom du tror at det er bare backpakkere som benytter seg av FR, anbefaler jeg deg å slå ihjel noen timer på terminalen til MLR. Så kanskje du endrer litt oppfatning av brukergruppene. De er mere sammensatt enn som så.
Ja. Hvorfor skulle det ikke være mulig?
I fjor var omsetningen ca. 64 millioner kroner.Er det noen som har omsetningstallene for RYG?
Sorry!.utrykte meg utydelig ved å bruke forkortelsen til Moss Lufthavn Rygge i stedet for RYG.MossLufthavnRygge ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.