Ryanairbooking en farse ?

Helt enig Farmer, 100 % uredelig, men en kan la seg korrumpere dersom prisen er lav nok.

Tittet på Oslo-London i morgen og tilbake onsdag:

FR TRF-STN : 2.261 +++++
SK OSL-LHR: 3.697 INKL BAGASJE SETER NULL NIKS MAT DRIKKE
DY OSL-STN 3.606 pluss noenfå +++
BA OSL-LHR 5.190 inkl alt mat-drikke også

Hvis en bor i Asker og må reise, og betalar av egen lommebok, hva velger man ??

Takker for responsen ! Når det er sagt så reiser jeg og madamen i midten av juni til Bergamo t/r for NOK 420,- for begge to inkl. alle gebyrer med hver vår 10 kg. sekk i cabinen. Det er tross alt rimelig. !! Gleder oss. Leier bil og kjører rundt i 8 dager. (jeg er Sandefjording og har 15 min. til flyplassen) !

Last edited:
...og i Norge er det ikke lov å ta gebyr - men noen gjør det likevel. Ryanair aksepterer ikke Diners Club i det hele tatt - så de bryter jo dermed ikke våre betingelser.

mener dem sa på tv en gang at bedrifter som holder til i Norge ikke har lov å ta gebyr for å betale med kredittkort, men siden Ryanair holder til i England så kan dem gjøre det. Sterling gjør jo det samme, men der er det ingen som reagerer :)

mener dem sa på tv en gang at bedrifter som holder til i Norge ikke har lov å ta gebyr for å betale med kredittkort, men siden Ryanair holder til i England så kan dem gjøre det. Sterling gjør jo det samme, men der er det ingen som reagerer :)

Det høres jo rimelig ut det du sier. Det finnes jo selskaper som selger varer i alle verdens land, og tenk da om de skulle praktisere forskjellig fra hvilke land folk kjøpte fra. Hvilket kaos ville det ikke da bli å kjøpe for eksempel på ebay?

IMM

Tittet litt på dette.

Lekebooket t/r TRF-MAD med kun håndbagasje i juni på billigste kr. 1 plus taxes. DVS. kr. 320 t/r for to. Meget billig, men som du sier, det kom kr. 32 pr. leg pr. pax i kredittkortgebyr. Tot. kr. 128 for denne turen.

Så t/r for to med kredittkortgebyr og kun håndbagasje vil så bli kr. 448.

Idiotisk ( ? noe penger må de jo ha ) gebyr men likevel billig hvis en kun skal på pubrunde med ekstra truser og t-shirt til MAD og bor ved TRF. Ev. t/r Londonpå dagen ! Bor selv i Lillestrøm og vil ikke dra til TRF, men dessverre kom ikke FR til Rygge. Ellers hadde jeg sikkert dratt mange helger til Rygge.

FR er kun billig dersom du planlegger kr. 1 bill med mange ++++++ !

Med dagens dyre DY priser er det ikke DY noe alternativ noen steder, da tar man heller AF, SK, OK , TK etc. i fra OSL til Europa.
Det er fortsatt slik at jeg som forbruker velger det enkleste og billigste.
Årets guttetur (se rute under signatur) hadde vansklig latt seg løse med andre flyselskap.
PS
Bor 20 min fra TRF.

Mye ikke-FR spennende der, spes. IGR-AEP MED Aerolinas ..... Morsom tur og IGR har et av verdens underverker !!:exclaimation:exclaimation:exclaimation

LIM også. Machu Pichu også ?? Drar selv dit i oktober .

Mye ikke-FR spennende der, spes. IGR-AEP MED Aerolinas ..... Morsom tur og IGR har et av verdens underverker !!:exclaimation:exclaimation:exclaimation

LIM også. Machu Pichu også ?? Drar selv dit i oktober .

Fløy OSL-LHR-MAD-GIG-GRU-SCL-GYE-UIO-LIM-CUZ-JUL // LPB-IQQ-SCL-GRU-MAD-LHR-OSL (BA, IB, LAN) sist sommer
, så tar resten nå. Machu Pichu er flott, men overbefolket; God tur !

Back