Garantert bedre enn du trorHa, ha lurer forresten på hvordan SAS sin kalender hadde sett ut om de skulle gjort det samme.
Call me shallow, men jeg hadde kjøpt den jeg![]()
Det er kanskje en fordel at mange av RyanAirs vertinner ikke er fra UK eller Irland, men Øst-Europa, sånn rent utseendemessig...Helt klart - hadde kjøpt den selv, den hadde passet fint her på kontoret, kanskje ved siden av plansjen over Stortinget 2005-2009.
Jeg har jobbet i Galway og kan si at det er defintivt lite "britisk" preg på utvalget. Det finnes mye pen natur i Irland.
-A
Har de kalender med flyverter også?
Som tidligere studerende i Skottland kan jeg vel muligens være enig![]()
Når og hvor studerte du i Skottland?
-A
2003-2006 ved Heriot-Watt sin campus i Galashiels som ligger 30miles sør for Edinburgh
Men det skal sies at det eksisterer noen søte britiske jenter, men man må lete litt lenger enn det man er vant med fra Skandinavia^_^
Studerte nesten der selv i 96-99.![]()
Men ja, det finnes en del fine jenter i Skottland, men det er lengre mellom de, og som en taxi-sjåfør selv sa der borte, det er en god grunn for det: Vikingene kom jo med jevne mellomrom og raidet landet, og de var vel lur nok til å ikke ta de stygge med seg.![]()
Underligt hur standarden kan sänkas om man är där länge nog! Eller dricker nog öl!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.