• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair - stjeler fra passasjerer

Replying to Topic 'Ryanair - stjeler fra passasjerer'

Bra IMM ! Håller med dig fullständigt. Helt otroligt av en journalist att ta upp något dylikt. Det måste vara stor nyhetstorka för att få in något av den här digniteten i tidningen. En stark kandidat till Pulitzerpriset.

generlet sett kan det virke som det er litt for lett for journalister (og kanskje særlig de som jobber online) å bruke "forbrukerjounalisme" til å bitche om sine egne dårlige opplevelser. Jeg er ingen Ryanair-tilhenger, jeg synes mye av det de driver med er på grensen til umoralsk, men denne typen "journalistikk" synes jeg lukter vondt. Hva sier våre lesere som er i nettopp det utskjelte yrket??? Jeg hadde satt pris på deres kommentar - men journalister er jo generelt lite lystne til å kritisere sine egne...

Nå synes jeg dere burde trekke inn de såre flybransje-egoene deres litt her, gutter! ;)

Nå gjør dere akkurat som journalisten og basher ham i stedet for å diskutere det saken gjelder. Fyren ble "short changed" og er sur. Han opplevde flyet som møkkete. Det er en ærlig sak. Vi kan ikke kommentere det siden vi ikke satt ved siden av ham der og da. Husk hva som skjedde med Sterling i forrige uke. Kanskje det var en gjeng tyggisterrorister på forrige flight? Hvem vet?

Hvorfor er det OK for oss her å kritisere en flight, men ikke en journalist? Men det er vel en annen sak...

Back