Ryanair starter Torp-Milano 25. februar

Skjønner ikke at Alitalia ikke satser på Oslo...(...det kan aldri bli nok seter til det landet!)

Originally posted by EB
Skjønner ikke at Alitalia ikke satser på Oslo...(...det kan aldri bli nok seter til det landet!)

Jeg vet jo ikke hvordan det går med SAS til Milano, men det kan jo ikke gå så aller verst siden de ikke har lagt ned ennå. SAS Braathens og Sterling flyr også til Roma, i tillegg så har Norwegian endel ruter til pastalandet. Det kunne kanskje bli trangt for Alitalia og de har vel ikke penger til noen risikoprosjekter for tiden. Men for all del jeg håper de kommer, de ville jo ha fordel av transferpax i det minste og det ville styrke Skyteam ytterligere på OSL.

Originally posted by Blubird
Vet ikke om jeg forstår deg rett, men dersom FR avlyser ekspansjonsplanene for Milano i 2005, betyr jo det at de ikke vil opprette en ny rute derfra til Torp, siden det vil være Bergamo-flyene som flyr disse rutene. Men jeg jobber ikke i FR og vet jo derfor ikke sikkert...

Hvis du titter på det første innlegget i tråden, så står det at de utvider med to fly. Dvs. at det kommer et nytt fly til BGY, derfor så er det ikke sikkert Torp blir rammet...

Originally posted by EB
Med drøm om hus/leilighet i nord-italia er det bare å håpe på at ruten kommer i gang og at også Norwegian gjør sin Torino rute til helårsrute...:spin:
Lugn EB! Du kan nog flyga med FR till Bergamo från Torp i vår. Läs nyheten på Ryanair,com news så visar det sig att det är Stansted, Charlesroi och det bekanta Hahn som minskar i frekvens. Vad jag kan se av meddelandet så kommer Torp att inledas enligt tidigare planer.

Back