MD11
ScanFlyer Dusty
Re: Ryanair-passasjer klaget på maten, ble hentet av politiet
Det gjør du kun på morgenen hvis det er frokosten du mener. Men der er det vel et rundstykke innpakket i plast... Resten av dagen er det sandwhicher tilsalgs, av akkurat samme type som DY selger ombord, freshly made by Gate Gourmet. Og der er kvaliteten hevet flere hakk den senere tid.
Helt utrolig at en diskusjon ombord skal ende på denne måte.....utenkelig i min verden i allefall.
Morsom diskusjon mellom den nevnte pax og FR.. At politiet dukker opp med 3 tjenestemenn sier mer om ressursbruken på en sandwich enn selve saken. Dette kunne glatt ha blitt ordnet på en fornuftig måte, men når to kverulanter møtes blir det trøbbel. Hadde det vært meg ville jeg kastet maten og bedt om en øl i stedet.
Det er en grunn til at jeg bare flyr SAS, da får jeg varme rundstykker og det med ett herlig smil(og uten å bli lagt i jern på OSL om den ikke helt stiller til forventningene)
Det gjør du kun på morgenen hvis det er frokosten du mener. Men der er det vel et rundstykke innpakket i plast... Resten av dagen er det sandwhicher tilsalgs, av akkurat samme type som DY selger ombord, freshly made by Gate Gourmet. Og der er kvaliteten hevet flere hakk den senere tid.

Helt utrolig at en diskusjon ombord skal ende på denne måte.....utenkelig i min verden i allefall.