Ryanair på OSL?

Re: Ryanair på OSL?

Har noen en oversikt over hvilke av de tre hovedstadsflyplassene som er mest plaget med tåke?

Har OSL installasjoner som muliggjør landing ved mindre sikt enn ved f.eks RYG og TRF?

[*]Ryanair diverter til OSL når de ikke kommer ned på Torp. Men dette kan jo hende endrer seg om en ukes tid når Ryanair får base på Rygge og eget personell der.

De skal da fortsatt bruke samme handling, skal de ikke? En crewbase er sjelden til noen saerlig nytte paa dette omraadet ... :p

De skal da fortsatt bruke samme handling, skal de ikke? En crewbase er sjelden til noen saerlig nytte paa dette omraadet ... :p

Norport blir vel dimensjonert i henhold til bortimot en dobling i rutetrafikken?

Og dessuten vil vel en base også medføre at de får teknisk personell?

Jeg vet ikke jeg, men det innbilte ihvertfall jeg meg. Ellers er det ikke mitt inntrykk at det har stått på kapasiteten til Norport.

Mitt poeng var bare at hverken crew eller teknisk er til noen saerlig nytte ved IRR ... ;)

Men det er bra det skapes arbeidsplasser der ihvertfall!

Har noen en oversikt over hvilke av de tre hovedstadsflyplassene som er mest plaget med tåke?

RYG har vel oftest problemer med Vansjø-tåken vinterstid, mens felles for begge er tåke fra fjorden når forholdene for dette ligger til rette.

Nei, men vi har en annen tråd gående også hvor alle 'vet' hvordan man håndterer irr ... Bare et generelt lite sukk fra en som har stått på Sea-Tac midt på natta med kansellert tristar mer enn en gang ...

Det er mulig noe har gått meg hus forbi her, men jeg kan ikke skjønne hva som ble skrevet i denne tråden som skulle tilsi at noen var sofa-CEO's?

Back