Ryanair på OSL - igjen

VoiceCom

ScanFlyer Silver
Ryanair på OSL - igjen

Sitter i OSL loungen og ser to stk Ryanair-fly her. Dvs en kom akkurat og like etter dro den andre. Mulig denne TAF/METAR for Torp er årsaken :D:

>>> ENTO (SANDEFJORD/TORP) <<<

METAR 171450Z 00000KT 0150 R18/0400V1100 FZFG VV001 M01/M01 Q1014

TAF (FC) 171400Z 171521 VRB03KT 0200 FZFG VV001 PROB30 1521 1200 BCFG BKN003

Ser ut som det er SGS som handler Ryanair når de er her.

Re: Ryanair på OSL - igjen

Ser på torp.no at de sliter der i dag. Så langt er det 8 fly som ikke har kommet ned på Torp. Jeg bor 6 km fra flyplassen, og her er det ganske tåkete. Og når det er tåke der jeg bor, da er det som regel TÅKE på Torp.

Det er en Tyrkisk MD80 her også. Husker ikke navnet men har aldri hørt om de før

MD 80:n Är ett charterflyg som lämnar Gardermoen 10:30 på söndag, Tror det ska till Istanbul och att det är Menzies/NP som Groundhandlar det. Min första post på forumet.

Tarhanair eller bara Tarhan. Åkte förövrigt med Atlasjet 757-200 förra uken, en i crewet kunde engelska, resten bara turkiska, annars så var dom trevliga.

Var oppe på ENGM og tok noen bilder idag, skal se om jeg finner de igjen i alle bildene.
Jeg vet ryanair var der, den tok nesten av som en spaceshuttle.

Skal se hva jeg finner.

Velkommen på forumet Laban Seigemann! Stemmer det er TARHANAIR MD80 og den står parkert ved siden av Tollvesenet sitt kontorbygg

MD 80:n Är ett charterflyg som lämnar Gardermoen 10:30 på söndag, Tror det ska till Istanbul och att det är Menzies/NP som Groundhandlar det. Min första post på forumet.

Stemmer ikke... Det var SA som var ground handler.....

jobber i Menzies, og fikk beskjed om at vi skulle ha en tyrkisk charter i helgen. vet ikke hvilket selskap det var da. har fri i helgen så.

Nej det var icke SA som groundhandlade Tarhanair.
Det var Menzies ;-)

Menzies hadde Tahran Air. SA trodde de skulle ha de og fikk de til og med lagt inn i systemet sitt.. De nektet at Menzies hadde den helt til vi ringte bort og sa at vi faktisk hadde bekreftelsen på det rett foran nesa. Og da sa SA: Når fikk du den da?
Den fikk vi 1548 på fredag.
Da ble det stille.

Slitent fly med en kjempe flamme ut av motor nr.2 da den ble pushet og startet på gate 46 i dag.
Piloten kunne ikke mye engelsk og sa, we got a little fire,but no danger. Its okay now. It was only fuel and oil.

Back