Tja respekt og respekt...Det har jeg for den måde FR flyver, ofte til tiden , men i samme øjeblik FR f.ex diverter, ja så opstår der store tvister. F.ex er der jo exemplet fra Kanarie øerne..FR diverter til en anden ø, og gæsterne måtte selv sørge for at komme videre..Står t.o.m. på boarding pass:
EU Reg 261–Article 14.1
Ifyou are denied boarding or if
your flight is cancelled or delayed for at least two hours, ask
at the Ryanair desk or view online the text stating your rights,
particularly with regard to compensation and assistance.
Ha LITT resepekt for Ryanair OJB så får du kanskje litt respekt tilbake fra meg.![]()
imm, det er vel ingen som betviler at Ryanair er proffe. De kan gå ut og si at "nå reduserer vi prisene på flybillettene med €2" samtidig som de øker gebyrene med €5 og de kommer unna med det hver gang. Dét er imponerende.
Det må være lov til å si at man ikke liker Ryanairs metoder for å få det til. Ja, de tjener gode penger, og ja de har lave priser. Men, på samme måte som Grandiosa er Norges mest solgte frossenpizza, så betyr ikke det nødvendigvis at det er god og næringsrik mat. ;-)
Jeg vil vel foreslå at man gjør det så enkelt at man respekterer andres valg av transportør, og ha så pass tiltro til de reisende at de faktisk evner å gjøre seg opp en helhetlig vurdering av hvordan de ønsker å reise.
Tja respekt og respekt...Det har jeg for den måde FR flyver, ofte til tiden , men i samme øjeblik FR f.ex diverter, ja så opstår der store tvister. F.ex er der jo exemplet fra Kanarie øerne..FR diverter til en anden ø, og gæsterne måtte selv sørge for at komme videre..
Jeg kan også sagtens respektere FR, men synes det er mega svært at gennemskue deres priser....Du skal ikke vælge til, du skal vælge fra...
F.ex er du bruger af kørestol skal du betale extra...Det er vel urimeligt.
Hilsen
Ole
Joda, men det betyr ikke at man ikke kan mene de gjør et dårlig valg for det, på samme måte som jeg mener alle som hører på country har dårlig musikksmakJeg sier dermed ikke er noe galt i det, men forbeholder meg retten til å rynke på nesen over det
Hva er det egentlige kundesegmentet for FR?
fxxx off! (unnskyld ordbruken)
Samme EU regler som gjelder for alle flyselskap. Ryanair er store og har alltid back-up kapasitet om noe skulle gå galt, de har helt nye fly med lite bugs og tar godt vare på sine passasjerer.
Står t.o.m. på boarding pass:
EU Reg 261–Article 14.1
Ifyou are denied boarding or if
your flight is cancelled or delayed for at least two hours, ask
at the Ryanair desk or view online the text stating your rights,
particularly with regard to compensation and assistance.
Ha LITT resepekt for Ryanair OJB så får du kanskje litt respekt tilbake fra meg.![]()
Det er jo godt, når det fungerer...Nej det stämmer inte. Den som har med rullstol på FR betalar INTE extra för det. Lita på en som har åkt med rullstol på FR mer än 10 gånger...
Det er jo godt, når det fungerer...
Ved at der et par gange her i AAR er opkrævet betaling for WCHR, idet kunden havde FRAVALGT denne service
Hilsen
Ole
Det er jo godt, når det fungerer...
Ved at der et par gange her i AAR er opkrævet betaling for WCHR, idet kunden havde FRAVALGT denne service
Hilsen
Ole
Hva er det egentlige kundesegmentet for FR?
Kan de som ikke vil fly med Ryanair på grunn av de ansattes betingelser, og fordi de ødelegger markedet, med hånden på hjertet si at de tenker på dette når de handler alle andre ting enn flyreiser?? Jeg bare spør...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.