• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair med ny web side

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Noen andre som har oppdaget Ryanair sin nye lay out på deres internettside??

Virker som man automatisk kommer til den norske siden når man logger seg på....langt mer fargerik enn tidligere.

Synspunkter?

Merkelig at en klarer å skrive bokstaven "å" på svensk, men ikke på norsk. Er det virkelig ikke mulig for Ryanair å få noen som kan norsk til å oversette korrekt/lese korrektur før siden lanseres? Jeg hadde gjort det gratis....slik det er nå er det jo tragisk.

Originally posted by Cedlind
Får masse å'er på den "norske siden" jeg..
Lucky bastard...hehe. Jo jeg har også en og annen "å". Men hvorfor skrive: "Pa alle vare laveste priser" på det største banneret da?;)

Bare et par saklige opplysninger om endringer hos Ryanair:

1. Ryanair har nå gått over til å kalle min nærmeste flyplass "Oslo Torp Sandefjord"

2. Når man søker etter en reise på en gitt dato, kommer det opp en side som dessverre er litt mindre brukervennlig enn før: det er ikke lenger mulig å bla seg forover/bakover i tid fra denne siden. Man må helt tilbake til den siden man først spesifiserte reisen på for å sette inn ny dato. Kanskje Ryanair fant ut at det var litt for enkelt å finne en rimeligere avreisedato?

Originally posted by GF1

1. Ryanair har nå gått over til å kalle min nærmeste flyplass "Oslo Torp Sandefjord"

2. Når man søker etter en reise på en gitt dato, kommer det opp en side som dessverre er litt mindre brukervennlig enn før: det er ikke lenger mulig å bla seg forover/bakover i tid fra denne siden. Man må helt tilbake til den siden man først spesifiserte reisen på for å sette inn ny dato. Kanskje Ryanair fant ut at det var litt for enkelt å finne en rimeligere avreisedato?
Du får använda "Finn laveste priser" i den övre gula menyraden. Tyvärr finns den inte vare sig på den svenska eller norska sidan. Så du måste välja den engelska sidan "Find Lowest Fares" så får du en översikt med upp till 20 dagaras olika avgångar som är prissatta.
Annars tycker jag att den nya sidan är snyggare än den föregående...

Originally posted by Bengt
Originally posted by GF1

Du får använda "Finn laveste priser" i den övre gula menyraden. Tyvärr finns den inte vare sig på den svenska eller norska sidan. Så du måste välja den engelska sidan "Find Lowest Fares" så får du en översikt med upp till 20 dagaras olika avgångar som är prissatta.
Annars tycker jag att den nya sidan är snyggare än den föregående...
Denne funksjonen het "Farefinder" på den gamle internettsiden og var/er veldig bra. Tror muligheten for å bla fram og tilbake på dagene forsvant når Farefinder ble lansert, men ikke sikker. Er ikke vanskelig å finne laveste pris på Ryanair. Forøvrig har Norges største lavprisselskap (Norwegian) BÅDE lavpriskalender og muligheten til å bla på enkelte dager.
Selv Widerøe har lansert sin lavpriskalender nylig....da er det bare SAS Braathens igjen, som en hverken kan bla fram/tilbake på dager, eller har kalender for lavprisbilletter.;)

Back