• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair med lav sirkling over Torp 2/8?

Someone

Moderator
Medlem
Er det noen grunn til at Ryanair fra STN sirkler lavt over Torp akkurat nå? Ser nesten ut som de har hatt to avbrutte landinger?

ef0cf95587835ae7158a11c403270639.jpg

Nede nå. Er sikkert et eller annet banalt jeg ikke har fortstått, eller har det vært et eller annet på rullebanen på TRF?
Det har ikke vært noe særlig trafikk, CB skyene er litt lenger inn i landet og det har blåst stabil sønnavind med litt fart i hele tiden

52d80a9722004bd905ea2c1a95731f47.jpg

Jeg bor 6 mil unna.
På den tiden feide det et voldomt regnvær med sterk vind og torden over oss. Før solen nå skinner igjen.

Vet ikke om det samme været oggså traff Torp, men det kan nok i så fall forklare det.

Jeg bor 6 mil unna.

På den tiden feide det et voldomt regnvær med sterk vind og torden over oss. Før solen nå skinner igjen.

Vet ikke om det samme været oggså traff Torp, men det kan nok i så fall forklare det.

Vi er ganske nærme Torp (i luftlinje) og det været du nevner var da såvidt jeg kunne se vesentlig lenger øst. Litt vanskelig og se med det var ikke snakk om avbrutt landing da høyden var opptil 5000 fot

Back