• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair Line & heavy

De gjør det selv ...

Fra årsrapporten 2009 - side 59:

As noted above, Ryanair currently has sufficient capacity to be able to carry out all of the routine
maintenance work required on its Boeing 737-800 fleet itself. However, Ryanair occasionally contracts with
outside maintenance providers for some heavy maintenance services that it cannot accommodate in its own
facilities. In those circumstances Ryanair enters into short-term, ad hoc contracts with reputable Part 145-
approved suppliers of heavy maintenance in the U.K. and Europe, such as ATC Lasham, for the carrying-out of
the heavy maintenance overhauls currently required on its relatively new fleet. Although Ryanair believes that it
has sufficient capacity at its existing London (Stansted) and Glasgow (Prestwick) facilities to accommodate the
additional maintenance requirements that it expects to arise beginning in winter 2010 due to the aging and
expansion of its fleet, Ryanair is also negotiating with several European airports from which it operates to build
a new hangar facility.

http://www.ryanair.com/doc/investor/2009/Annual_report_2009_web.pdf
 
Back
Top