Ryanair legger ned ruta Torp-Newcastle

Originally posted by WestAir

Båtforbindelsen mellom Vestlandet og Newcastle er nylig blitt forbedret med nytt rederi (DFDS), flere seilinger og nyoppusset båt. Kanskje de har klart å ta en større del av weekend-markedet?

Nja...tviler på det...baljen bruker akkurat like lang tid og er vel neppe den mest rolige seilingen en kan ta vinterhalvåret i Nordsjøen.

Originally posted by Hurum

Nja...tviler på det...baljen bruker akkurat like lang tid og er vel neppe den mest rolige seilingen en kan ta vinterhalvåret i Nordsjøen.

Blant forretningsreisende er Englandsbåten selvfølgelig ikke et alternativ, men for weekendturister tror jeg den er konkurrent til fly. Lavprisfly og "cruiseferjer" i Europa konkurrerer ofte om de samme passasjerne. Nordsjøen kan forresten være ille uansett når man reiser. Hadde en fryktelig utbehagelig tur over Nordsjøen i fjor sommer.

Litt-amatør:

Sitat: " Når begynner de å fly til Middelhavsdestinasjonene sine fra Torp; er overbevist om at det er marked for dem dit"

Har de sjekket kartet min gode mann?`^_^ Sist jeg sjekket og sist jeg var forbi der nede LÅ da vitterlig Marseille ved Middelhavet?

:D

Back