• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair legger ned ruta Torp-Newcastle

Originally posted by WestAir

Båtforbindelsen mellom Vestlandet og Newcastle er nylig blitt forbedret med nytt rederi (DFDS), flere seilinger og nyoppusset båt. Kanskje de har klart å ta en større del av weekend-markedet?

Nja...tviler på det...baljen bruker akkurat like lang tid og er vel neppe den mest rolige seilingen en kan ta vinterhalvåret i Nordsjøen.

Originally posted by Hurum

Nja...tviler på det...baljen bruker akkurat like lang tid og er vel neppe den mest rolige seilingen en kan ta vinterhalvåret i Nordsjøen.

Blant forretningsreisende er Englandsbåten selvfølgelig ikke et alternativ, men for weekendturister tror jeg den er konkurrent til fly. Lavprisfly og "cruiseferjer" i Europa konkurrerer ofte om de samme passasjerne. Nordsjøen kan forresten være ille uansett når man reiser. Hadde en fryktelig utbehagelig tur over Nordsjøen i fjor sommer.

Litt-amatør:

Sitat: " Når begynner de å fly til Middelhavsdestinasjonene sine fra Torp; er overbevist om at det er marked for dem dit"

Har de sjekket kartet min gode mann?`^_^ Sist jeg sjekket og sist jeg var forbi der nede LÅ da vitterlig Marseille ved Middelhavet?

:D

Back