• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair i Budapest

Igjen mas om at alle vi som flyr FR er tullinger.....La meg heller kaste ballen tell (ops er ikke love med sms språk her), til dere som flyr B/F klasse hver gang...uten oss utvaskede ,hva ville deres overprisete og ikke minst selvskrytende reiser ha kostet?....det jeg ler mest av er å lese at en av dere har betalt for business (nisse) til london og forteller hvor outstanding det er...

Rolig nå gutter !
Merkelig hvor mye bråk det alltid blir i trådene som omhandler FR.
Har alltid lurt på hvorfor.

Vil du ha gøy en dag skriv en lang rapport hvor fantastisk FR er, vil den ta helt av.... Og meget underholdende lesning et par dager.

Har meldt meg ut av den debatten for lenge siden. Eneste grunn jeg ikke flyr FR er at jeg er litt langt fra Rygge... Finner de OSL attraktiv en dag, som flere større flyplasser i Europa, er jeg tilbake uten å klage på at en kan få regn på kroppen ved å rusle til en uteparkering. :colgate:

Oi, dette var triste saker. Men igjen de som er villig til å la seg herse med for å få sin "billige" flybillett, stå på :drunk:

Helt siden 2007 har det i disse kretser blit sett på som nærmest et kriminelt syndikat:

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=25645&highlight=syndikat

Husker enda denne fantastiske posten :up:

Sorry kunne bare ikke dy meg...

NORWEGIAN: Norsk vinnersak og det beste som har hendt oss. Det finnes bare en Real Norwegian og han heter Bjørn Kjos. Etter kjøpet av en god månedsproduksjon 738 er han blitt en av luftfartens titaner.

Denne er også god....

Når det gjelder SAS vs DY finnes det for øvrig to mulige standpunkter:
1. SAS er stort, grådig, byråkratisk og vil helst ha monopol igjen, som snille Kjos redder oss fra og gir oss billigere billetter.
2. Norwegian er et "halv-Ryansk" selskap med tvilsomt forhold til handlingagenter og som leier inn svensker og polakker for å spare lønnsmidler, mens SAS er et solid skikkelig skelskap som gjør ting slik det skal gjøres og har god service. Hadde, i hvert fall.

Back