Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
At flygradar viser noe annet er at FR cockpit "glemmer" å endre en transpoderkode.
FR5598 går jo vanligvis ALC-TRF så dette er ingen bombe.!!
Det er ikke riktig at den vanligvis går ALC - TRF nei........
Det er helt riktig at den nevnte FR maskinen diverted til TRF
SVETHO
Mei, det begynte med radar og transponderdiskusjoner så det var sikkert derfor. Er lov å bidra ved å bruke "reportknappen" og gi beskjed om at tråden har fått en annen kategori enn innholdetEn overivrig moderator?![]()
FR5598 går jo vanligvis ALC-TRF så dette er ingen bombe.!!
Det er ikke riktig at den vanligvis går ALC - TRF nei........
Det er helt riktig at den nevnte FR maskinen diverted til TRF
SVETHO
Jeg tok bare en TAFPL og så at denne skulle gå ALC-TRF denne dagen uten at jeg sjekket at det faktisk var en OPCO note på dette. Beklager men jeg synes mest synd på HAU paxen som måtte kjøre buss den lange vegen.
Stor forskjell på planlegging og utføring i denne bransjen!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.