Ryanair går for flere fly skal ha 70 nye fly

dash-7

ScanFlyer Blue
Ryanair går for flere fly skal ha 70 nye fly

Ryanair har startet forhandlinger om kjøp av opptil 70 nye fly for bytte av eldre fly i perioden 2010 til 2012.

Flyselskapet har hatt opsjoner på disse flyene siden 2005, men ønsker å forhandle på pris med produsenten Boeing.

Både Boeing og Ryanair har bekreftet samtalene overfor irske medier og flyprodusenten ønsker å få til en avtale om kjøp av nye fly ut over 2012.

Ryanair vokser stadig i sitt market og selskapet sier de ser en vekst i markedet også i årene fremover. Sjefen selv, Michael O'Leary sier de vil komme med en rekke krav til hva de ønsker å betale for flyene og Boeing vil komme med en rekke gode argumenter i mot å tilby fly til den prisen, met et sted mellom dette kommer vi til enighet sier O' Leary

Re: Ryanair går for flere fly skal ha 70 nye fly

Ryanair har startet forhandlinger om kjøp av opptil 70 nye fly for bytte av eldre fly i perioden 2010 til 2012.
Artikkelen dette er hentet fra:
http://www.independent.ie/business/irish/ryanair-begins-talks-on-4bn-deal-to-add-70-planes-to-fleet-1213441.html

Sjefen selv, Michael O'Leary sier de vil komme med en rekke krav til hva de ønsker å betale for flyene og Boeing vil komme med en rekke gode argumenter i mot å tilby fly til den prisen, met et sted mellom dette kommer vi til enighet sier O' Leary
For å ta quoten slik den står i artikkelen:
"The first round of discussion, so, we're making unreasonable demands and Boeing are giving us some reasonable rejections," Mr O'Leary said.
Han er kanskje forhatt og omdiskutert, fyren vet å være morsom:colgate:

Hadde jeg jobbet i Boeing og hatt ansvaret for å forhandle med denne mannen over et ovalt bord, ja da ville jeg konstant telle mine fingre....

Skakkars folk hos Boeing. Men det er vel sånn det skal være å drive business med Irer...

Back