Ser ut på flygradar.nu at Ryanair sin flight FR5598 fra Alicante til Haugesund i kveld går til Torp eller Rygge. Holder 4000 fot over østlandet nå, så da skal den vel lande der. Det er vel snøkaos på Hau tenker jeg...
Siste METAR fra Stavanger:
ENZV 191920Z 32010KT 0600 +SN VV004 00/M00 Q0992 TEMPO 1000 SN VV005=
Hvilket vil si litt vind, 600 meter sikt, KRAFTIGE snøbyger og dååårlig sikt.....temporært snør det "bare" moderat og øøøørlite granne bedre sikt...
OSL sliter også. Noen som vet hva som skjer med DY1084? Ser ut som den måtte snu av ukjent grunn.
Nødlanding på gang?
DY1084, var det Gardermoen - Vigra ? jeg så en av norwegian sine fly snu på radaren.
DY1084, var det Gardermoen - Vigra ? jeg så en av norwegian sine fly snu på radaren.
SK7384 fra Fuerteventura sirkler i havet utenfor Egersund nå. Spørs om den ikke stikker over fjellet snart....
Her i Stavanger laver det ned.
...... Snødd i ett siden 5-6 tiden i dag tidlig.....
:headbang
Ser ut på flygradar.nu at Ryanair sin flight FR5598 fra Alicante til Haugesund i kveld går til Torp eller Rygge. Holder 4000 fot over østlandet nå, så da skal den vel lande der. Det er vel snøkaos på Hau tenker jeg...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.